TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sira
5-4-2008
|
4-1-2008 12:24:11
Hey,
ik ken de prijs niet, maar www.EaZe.be is wel erg goed. En ze zijn van Herentals zelf :)
|
|
Lien
16-2-2008
|
4-1-2008 12:25:21
Ik heb hier al diverse malen het duo doorgegeven van onze keuze omdat we er werkelijk zooooo tevreden van zijn dat ik iedereen het plezier gun om hun mis op eenzelfde manier te laten opluisteren :-) Het betreft een manneduo: David (pianist en tweede stem)en Koen (gitarist en eerste stem)... Bij hen krijg je waar voor je geld + hun verplaatsing zit begrepen in een vaste prijs!!! Ze hebben een zeer uitgebreid repertoire waar je uit mag kiezen en ze staan open voor andere nummerkeuzes naar eigen smaak. Je kan hen contacteren via www.davidenkoen.net . Ze zijn heel vriendelijk! veel succes! Lien 16.02.2008
|
|
Ilse
20-12-2007
|
4-1-2008 15:39:42
ik kan jullie elmevents aanraden. Kijk eens op zijn website. Hij was gewoon super en we hebben alleen maar positieve reacties gehad. grts
|
|
Ilse
20-12-2007
|
4-1-2008 15:39:56
ik kan jullie elmevents aanraden. Kijk eens op zijn website. Hij was gewoon super en we hebben alleen maar positieve reacties gehad. grts
|
|
Wouter
|
4-1-2008 17:34:39
Hey,
Duas is een akoestische covergroep/duo en verzorgen regelmatig huwelijksmissen. Onze vraagprijs bedraagt 210euro inclusief onkosten. Verzoeknummertjes zijn perfect mogelijk in overleg met het koppel. Meer info of referenties kan u vinden op www.duas.be
Alvast bedankt en nog veel succes met je zoektocht!
Mvg
Wouter Duas
|
|
David
|
4-1-2008 19:22:35
Hoi,
Hou je van prachtige duetjes en/of afwisselend met solo's man/vrouw? Dan kan je best eens contact opnemen met een koppeltje uit Geel.
Info kan je aanvragen via: vervoort130@hotmail.com
good luck!
|
|
Marino
|
6-1-2008 21:22:44
Hallo Emilie, Ik denk dat we echt helemaal hebben waar je naar op zoek bent, maar ik mag geen reklame maken op deze site zonder in de kosten te vallen. Dus meer info na een mailtje op continuousminer@hotmail.com. Veel plezier nog met de voorbereidingen! Jeroen
|
|
susanna
|
7-1-2008 19:16:47
Wij zijn een duo en willen graag jullie huwelijksviering invergetelijk maken. Wij brengen iets uitzonderlijks mooi, muziek en poezie met elkaar verenigd Verdere informatie kan je bekomen via Suzanna.verlinden@belgacom.net
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
7-1-2008 22:48:32
Hallo Emilie,
Als je houdt van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Als je geïnteresseerd bent kan je me mailen jozefiendefeyter@hotmail.com of bellen 0475374534
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen! Jozefien
|
|
davy
|
9-1-2008 12:30:41
hallo emilie,
wij zijn een duo uit lommel en doen al 10 jaar huwelijksmissen. wij zouden jullie mis kunnen zingen voor 200 euro. als je interesse hebt neem een kijkje op mijn website www.davyvalerio.be veel succes davy
|
|
Ilse
|
10-1-2008 22:53:25
Dag Emilie,
Als je op zoek bent naar iets origineels, moet je zeker eens gaan kijken op www.yune.be ! Ook verzoeknummers mogelijk trouwens !
Groetjes,
Ilse
|
|
Ilse
|
10-1-2008 22:53:40
Dag Emilie,
Als je op zoek bent naar iets origineels, moet je zeker eens gaan kijken op www.yune.be ! Ook verzoeknummers mogelijk trouwens !
Groetjes,
Ilse
|
|
Ilse
|
10-1-2008 22:53:53
Dag Emilie,
Groetjes,
Ilse
|
|
Caroline
|
27-5-2008 18:13:42
Hallo Emilie,
Ik ben zelf zangeres en zing geregeld tijdens huwelijksceremonies. Als je hierover meer informatie wil, dan kun je contact met me opnemen via het contactformulier op mijn website: www.carolinezingt.nl
Groetjes, Caroline
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|