Terug naar overzicht
Op de voorkant van onze uitnodiging staat:Jij en Ik, Ik en Jij.Voortaan samen, voor altijd Wij.Melissa 29-03-2008
Hoi Lore,Het onderstaande gedichtje vind je zowat op alle uitnodigingen en misboekjes. Ik zing heel veel huwelijken en heb hier dan ook stapels misboekjes liggen. Gisteren effe doorbladerd voor inspiratie voor 't onze, en dat tekstje staat dus overal...Wil je iets originelers kan je altijd eens naar de expo ofzo kijken. Ze hebben daar zo van die boekjes met allemaal liefdesgedichtjes en teksjtes. Dan kan je meteen eentje kiezen dat voor jullie toepasselijk voelt en toch origineel is. Het tekstje van Melissa blijft mooi natuurlijk, maar er zijn echt massa's van dat soort dingen te vinden. Ook bij google kan je huwlijksgedichten intikken en je vind eindeloos veel tekstjes!Succes!Amaryllis
ZoekIk wil je altijd blijven vindenals het aan mij ligt altijd liever.(Bart Moeyaert)
Ik dacht dat het niet kondat iets wat je niet zietje alle dagen draagten sterker maaktalsof je spieren krijgt van liefde.(Bart Moeyaert)Veel succes!Dorien(09/08/08)