Nu Online
Momenteel zijn er 763 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feest

4-1-2008 16:23:12
hoi iedereen,
onze trouwdatum is nog ver weg, 21/05/2010, maar we zijn toch al aant het denken over hoe we ons feest willen. we zouden liefst iets willen doen waarbij het minder stijfjes is zoals een barbeque door een traiteur of iets dergelijks. Weten jullie misschien nog enkele ideetjes?
groetjes

daphne
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 913

Kimberly
4-7-2008
 Meld misbruik4-1-2008 17:31:13

Amai 2010 das nog heel ver é, en daar nu al mee bzeig.
Nog meer dan 2 jaar.

Geniet van je voorbereidingen.

Groetjes
Kim

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik4-1-2008 17:50:21

wij gaan een walking diner doen. Mensen kiezen wat ze willen, hebben de mogelijkheid om te zitten of om recht te staan aan receptietafels. (geen vaste plaatsen, zodat iedereen met iedereen in losse sfeer met elkaar kan praten)

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik4-1-2008 20:05:53

Ik ben vorige zomer eens naar een feest geweest (geen huwelijk, maar jubileum) waar ze reuzepaëlla gaven. Het werd voorafgegaan door allerlei heerlijke hapjes in tapa-stijl. Was echt héél gezellig en ontspannen qua sfeer. De site is niet echt "hip" ofzo, maar op dat feest was 't echt superleuk!
http://www.lafiestaweb.be/

Succes met alles!
Amaryllis
amaryllis.dieltiens@telenet.be

isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik8-1-2008 17:37:58

Hey,
Wij trouwen op 04/10/2008. We vonden via deze site een heel leuke gerestaureerde hoeve. We kunnen zelf een traiteur kiezen en hebben geopteerd voor een walking diner. Vrienden zorgen voor de muziek, de kindjes kunnen in een speelzaaltje terecht...
Ik zou zeker en vast al zoeken voor een locatie want het is niet makkelijk een zaal te vinden waar je met een eigen traiteur kunt werken. In welke omgeving zoek je een zaal? Wij kozen voor 'tofsteedje in Hooglede.
Groetjes

daphne
21-5-2010
 Meld misbruik8-1-2008 18:17:43

ik woon in overpelt (limburg) dus ergens aan die kanten. maar we hadden in gedachte om misschien in onze tuin iets te doen ofzo als dit zou lukken we weten het nog niet. maar zoiets afhuren lijkt mij ook wel gezellig

groetjes daphne

daphne
21-5-2010
 Meld misbruik8-1-2008 18:17:59

ik woon in overpelt (limburg) dus ergens aan die kanten. maar we hadden in gedachte om misschien in onze tuin iets te doen ofzo als dit zou lukken we weten het nog niet. maar zoiets afhuren lijkt mij ook wel gezellig

groetjes daphne

Sofie
30-8-2008
 Meld misbruik16-1-2008 11:01:38

Hallo,
wij wisten toen we pas verloofd waren ook niet zoveel en toen hoorden we dat we via merrymakers een volledig handboek (concept) konden krijgen. Tijdens het eerste gesprek wordt er besproken hoe wij onze dag zien en we moesten ook een vragenlijst invullen met vragen zoals: wat is je lievelingskleur, lievelingsgerecht, ... Aan de hand van die informatie gingen ze van start. 3 weken later hadden we onze 2de afspraak en daar kregen we verschillende boeken met informatie:
- verschillende locaties
- voorstellen catering
- fotografen
- vervoer
- voorstellen decoratie
- vereisten en mogelijkheden van het gemeentehuis
- dj's
- ...

van elke firma stonden de contactgegevens en de prijzen erbij dus we hadden echt alle informatie die we nodig hadden. Ook hadden ze overal opties op genomen!

die boeken mochten we dan gewoon mee naar huis nemen. We waren niet verplicht om verder met hen samen te werken. We hadden alle informatie die we nodig hadden.

daphne
21-5-2010
 Meld misbruik17-1-2008 12:08:37

hoi sofie,
ja dit lijkt me wel iets, maar wat is de prijs hiervan? ik kan geloven dat dit nie heel goedkoop is, of heb ik het mis?

groetjes
daphne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...