Terug naar overzicht
Hoi KimWij trouwen op 08-08-08 in St-Truiden. Wij kozen voor het feest de Tiendeschuur van het Speelhof in Sint-Truiden. Heel gezellig. Ze hebben een website.GroetjesLiesbeth
Kim,wij zijn op zoek naar hetzelfde voor 2009. waar feesten jullie (of hebben jullie gefeest?)Ik ben benieuwd!
Beste Peter,Wij feesten nu niet meer in een schuur omdat we gewoon geen enkele vonden, behalve de grote schuur op het Speelhof te Sint - Truiden. Maar deze was te groot en bestaat uit een gelijvloers en een verdieping en dat vond ik niet gezellig.Nu gaan we feesten in een oude kerk die omgebouwd is tot feestzaal. Groetjes Kim
Hey Kim,een oude kerk omgebouwd tot feestzaal klinkt leuk! Waar ligt deze? Wij trouwen volgend jaar en zijn nog volop opzoek naar een leuke locatie in de regio Limburg.Groetjes Vanessa
Dag Vanessa,Deze kerk/feestzaal ligt in Klein-Vorsen Montenaken en je moet het boeken via de gemeente. Maar je moet wel snel zijn want daar zijn op regelmatige tijdstippen allerhande feesten.Je moet er wel zelf alles gaan klaar zetten, maar traiteur Withofs van het Veilinghuis heeft normaal een soort van arrangement waar ze alles klaar zetten in de zaal. Wij hebben alles de dag voordien zelf gedaan en ik heb er zeer goede reacties op gekregen. Als je je email achterlaat kan ik je misschien een paar foto's sturen, dan zie je hoe de binnenkant er uit ziet.Groetjes Kim