Terug naar overzicht
Dag KarenAlvast proficiat!Wij hadden vorig jaar ook gedacht aan schuttersveste in Rillaar omdat dit heel dichtbij was.Ik heb toen een mailtje gestuurd om meer informatie te vragen. De datum die wij verkozen, was toen ook nog vrij. In bijlage kregen we de keuze van menu ook doorgestuurd. Maar omdat wij er niet van houden om voorgerecht, soep, hoofdgerecht,.. aan tafel te krijgen hebben wij uiteindelijk voor een andere zaal gekozen. Want in de schuttersveste is het alleen maar zoiets dat je kan kiezen. (geen bbq, landenbuffet,...).Of het daar goed is kan ik niet zeggen, zelf ben ik er nog nooit geweest.Veel succes met je zoektocht!Groetjes Annelies04/07/2008
Hallo,Wij zijn ook gaan informeren bij o.a. Schuttersveste, maar hebben uiteindelijk gekozen voor Gasthof Ter Venne in Langdorp.We hebben daar al enkele goede ervaringen met feesten.In Schuttersveste zijn we nog niet naar een feest geweest.Nog veel succes, groetjes,Mario en Monique23/08/2008
Hey,wij zijn daar ook gaan kijken (ook nog voor september of oktober). Heel vriendelijke man: mijn vriend zijn ouders wonen er in de buurt en toen we bij hen op bezoek waren, dachten ze 'waarom niet in schuttersveste?'... gebeld en we mochten direct afkomen. Heel mooie lokatie en gezellige zaal!We gaan de zaal toch niet nemen omdat 1) het toch te ver van Gent is (voor mijn familie), 2) ze tafels indekken voor mensen die enkel voor het dessert komen. Ik wou receptietafels daarvoor, maar dat was niet mogelijk. Een halve avond met de helft lege tafels doorbrengen vond ik ook niet zo tof... Veel succes met de keuze! (Wij hebben trouwens ook nog geen andere zaal...)Véro
Hoi Karen,Mijn broer trouwt in juni in deze zaal. Zij zijn er al naar enkele feesten moeten gaan en vonden dit wel goed.Ikzelf trouw eind oktober nog dit jaar en wij hebben gekozen voor het Lindenhof in Baal. Wij zijn hier al naar een aantal feesten moeten gaan en het eten is daar zeer lekker. Veel succes!