Terug naar overzicht
daemshof schijnt echt de moeite te zijn..notelaar vind ik heel gewoon. Soms zit je op een feest en lopen er mensen rond van andere feesten. Ben er nu 3x geweest. 2x bij vorige eigenaar en 1x met nieuwe.Het is wel altijd goed, maar niet waauw.succes!
Hoi Romina, Je bent het belangrijkste verkoopsargument van het Daemshof nog vergeten: het superformitastische dessertenbuffet!!!!Wij geven ons feest in het Daemshof en hebben zelf het eten nog niet kunnen proeven, maar mijn ouders wel en die waren wildenthousiast en dat wil wat zeggen. Ik heb toen honderden keren moeten horen hoe geweldig dat dessertenbuffet wel niet was! En dat was zelfs vóór wij beslist hadden om te trouwen, dus het was geen pleidooi om het daar te doen.Enfin, wij hebben een aantal zalen gezien en prijsoffertes opgevraagd en het Daemshof is niet duurder als de rest hoor. Ik kan natuurlijk niet voor de Notelaar spreken, want daar hebben we geen prijzen van, maar voor de rest liggen de prijzen toch wel min of meer gelijk... Ga er eens naar het zondagsrestaurant en kijk dan of het eten zijn geld waard is...Wij gaan in ieder geval binnenkort ook eens met de beide ouderparen eens eten.Veel succes bij het kiezen!Ines3/10/2008
o ja.. over het dessertbuffet stoefen ze allemaal! Schijnt iets bijzonder te zijn!
Hoi, romina hierDe notelaar hebben we al uitgesloten. Daemshof is dus nog een optie of 'de zotte morgen' in geel ook. Mijn schoonzusje heeft haar trouwfeest in de zotte morgen gedaan en dat was tiptop. Iemand nog ervaringen met de zotte morgen of daemshof? Alvast bedankt voor de andere reacties.
ik ben wel eens gaan eten in de zotte morgen.. vond de locatie (taverne) mooier als vb notelaar.Eten vond ik lekker, maar niet super. (opgepast: ik ben een moeilijk mens qua eten)wij geven trouwens ons feest in de savoury in turnhout. Is ook een optie voor 55 personen. (kan je wel geen dansfeest geven, wij doen tenten buiten enzo)