Terug naar overzicht
eerlijk?ik zou het risico niet nemen. stel je voor als het je niet aanstaat ofzo.ik zou hem vriendelijk zeggen dat dit iets is voor de bruid en mama. en dat je liever je kleed bestelt. groetjes cindy 12.09.08
hallo marie,sorry maar ik ben het volledig eens met cindy.een jurk maken zonder dat je ook maar iets van de details weet is gevaarlijk,ook al weet hij wat je graag ziet. je kan hem misschien eerst is voorstellen om de schets te mogen zien dan weet je toch al iets meer. als hij niet wil zou ik hem zeggen dat je dan liever de jurk gaat kopen . is de bedoeling dat je je op de grote dag goed en mooi voelt. als je daar gaat staan met iets dat niet voor de volle 100% je zin is valt heel die dag in het water.veel sterkte en succes
zo'n risico zou ik eerlijk gezegd ook niet nemen..zelfs als je via een vb. iets namaakt, kan het nog steeds zijn dat het een kleed is dat jou qua snit niet echt past.. dat kan je enkel weten met het passen van een paar kleedjes..ik zat daar nl ook helemaal verkeerd.. dacht dat 'simpel' het best was voor me.. integendeel ;-)
Hey,Wacht misschien met je besluit tot je zijn ontwerptekening ziet. Wie weet ben je er helemaal weg van!Ik had voor mezelf een kleed op foto gekozen en in de winkel was het dan ook meteen raak! Wie weet heb jij ook meteen een supergoed gevoel bij zijn ontwerp. En als je al eens in een winkel gaat passen, dan kom je ook meteen te weten waar je mee staat.Daarna kan je nog steeds beslissen.Groetjes en veel succes!Laurie
Hoi!eigenlijk is er toch geen enkel verschil met andere bruidjes die hun kleedje laten ontwerpen?Stel dat je een ideaal kleed vindt in de winkel. Waarom neem je dan je schoonvader niet mee om te tonen wat je wil? Dan kan hij je ideale kleed misschien nog mooier en persoonlijker maken.Veel plezier!
Ik zou inderdaad ook naar gewone bruidswinkels gaan en passen. Als je je schoonvader meeneemt kun je hem meteen laten zien wat je mooi vind en wat niet. Je kunt hem ineens aangeven welke stoffen jou eventueel aanspreken. Zorg wel dat je dit discreet doet in de winkels. Die verkoopsters zullen je niet graag verder helpen als ze merken dat je er eigenlijk zelf 1 gaat maken.Als je vooraf duidelijk maakt wat je wilt, denk ik dat er geen probleem zal zijn.Vind je de kleding die hij tot hiertoe ontworpen heeft mooi? Dan zou ik niet twijfelen. Als hij het in baalkatoen maakt eerst, kan je nog heel wat veranderen eventueel. Succes
Hallo,Ik denk dat ik ook niet moedig genoeg zou zijn om mijn trouwkleed door hem te laten maken... Maar het is natuurlijk moeilijk om het te weigeren ook hé. Als je echt zeker bent dat je niet gerust gaat zijn als hij je kleed maakt, zou ik zeggen dat ik toch liever een kleed ga kiezen in de winkel.Groetjes
Marie, zou het niet fantastisch zijn om te stralen in een uniek, speciaal ontworpen kleed door je toekomstige schoonvader!?! Overleg heel goed met je schoonvader. Leg hem uit dat je een controlefreak bent en dat je wil dat hij jouw gedacht volgt. Het is ook in zijn belang dat jij straalt en tevreden bent. Mondelinge reclame is de beste. En als jij niet tevreden bent, zal dat zijn carriere immense schade doen. Dat weet hij ook! Dus spreek af dat je samenwerkt. Neem hem mee naar een bruidswinkel. Hij kan ideeën opdoen en daar kan je hem heel duidelijk zeggen wat je wel en niet graag ziet. Hij zal met zijn eigen ogen zien waarmee je staat en waarmee niet. Werk heel nauw met hem samen en dan komt dat zeker in orde. En mocht het dan nog tegenvallen vind je twee maand voor je huwelijk zeker nog een kleed! Ik ken verschillende mensen die hun trouw op een paar maand geregeld hebben, dus ook hun kleren. Marie, dit kan een fantastisch project worden!
Hallo,ik kan begrijpen dat je wat ongerust bent, maar anderzijds lijkt het mij inderdaad super om iets te hebben dat helemaal voor jou alleen ontworpen is. Maar het is wel belangrijk dat je eens naar bruidwinkels gaat, met je mama en je schoonvader. Ik heb door jurken te passen bijvoorbeeld ondervanden dat ik door mijn bleke huidskleur er helemaal niet goed in matte stoffen, daardoor zie ik er helemaal flets uit. Zo'n dingen weet je dus beter op voorhand, maar als je goed kan communiceren met elkaar dan zal jij een veel mooiere jurk hebben dan je ooit in de winkel zou kunnen kopen.Groetjes,Nele
dag Marie,amai, ambetante situatie!!!ik zou het -eerlijk gezegd- niet doen. gewoon omdat een bruidsjurk kiezen zo iets leuks is, waar iedere bruid zo lang naar uitkijkt... ik zou het spijtig vinden om die dag met men ma en zus te moeten missen... Joke