Terug naar overzicht
hallo,Wij zijn ook nog op zoek.Ik trouw om half 11 voor de wet en pas om 15u voor de kerk. Er zit veel tijd tussen dus vroeg ik me af of ik wel een ceromiemeester nodig heb voor de wet??Ik denk voor de receptie niet want onze feestzaal is ver gelegen.Ik ben alvast benieuwd hoelang de andere bruidjes hun ceremoniemeester nodig hebben.Groetjes Katrien
Onze ceremoniemeester is er de hele dag bij, totdat wij zelf aan tafel gaan, en vraagt 300 euro + verplaatsingskosten.. (wij trouwen wel niet die dag voor de wet)Bovendien is ie supervriendelijk en geeft hij goeie tips: ceremoniehuis vos
Hallo Marie,Onze ceremoniemeester begint wanneer de suite 's morgens bij mij aankomt en vertrekt 's avonds pas als iedereen aan tafel zit. Hij doet zelfs de tafelbegeleiding. Aangezien wij een groot trouwfeest hebben, en alles volgens ettiquette doen, is hij onmisbaar.De prijs valt reuze mee. Hij heet Eddy Wouters, komt uit Deurne. Als je even op google zoekt vind je zijn website (wouters-ceremonie).Veel succes. xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl 09/08/08
hallo,wij trouwen om 11u voor de wet en om 14u voor de kerk. tussenin gaan we met de naaste familie eten, maar daar gaat de ceremoniemeester niet bij zijn, hij gaat dan al naar de kerk om de voorbereidingen te treffen. na de kerk gaat hij met de familie mee naar de feestzaal en levert daar de bloemen en zo af wat we aan de kerk gekregen hebben, zorgt dat de huwelijkskaars inj de zaal geraakt,...als het die dag toch zou regenen gaat hij nog met ons mee foto's nemen zodat hij ons de paraplu kan boven houdengroetjes heidi