TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
9-8-2008
|
5-1-2008 18:41:40
Hey,
Wij laten onze ceremonie verzorgen door het muziekgroepje Noria (http://www.muziekgroepnoria.be/ ). Ze kosten 300€ (alles inclusief) en ik vind ze hemels klinken! Zeker een aanrader.
Groetjes, Katrien
|
|
Katrien
9-8-2008
|
5-1-2008 18:41:54
Hey,
Wij laten onze ceremonie verzorgen door het muziekgroepje Noria (http://www.muziekgroepnoria.be/ ). Ze kosten 300€ (alles inclusief) en ik vind ze hemels klinken! Zeker een aanrader.
Groetjes, Katrien
|
|
David
|
5-1-2008 19:21:27
Hoi Wim,
Wij zijn een jong koppeltje en wij verzorgen live huwelijksmissen. Duetten, solo's, ... u vraagt, wij draaien.
Interesse? Via het volgende e-mailadres kan je een songlist en sample aanvragen: vervoort130@hotmail.com
Muzikale groetjes!
|
|
Lien
16-2-2008
|
5-1-2008 20:18:49
Ik zou zeker eens een mailtje sturen via www.davidenkoen.net Zij zijn een ervaren duo (pianist en gitarist) met een uitgebreid repertoire en concurrende prijzen. Ik heb alvast niet getwijfeld :-) Veel succes, Lien 16.02.2008
|
|
els
20-6-2008
|
6-1-2008 12:16:16
mijn vriend en zijn vriend doen optredens op hun gitaar, het is wel folkmuziek, op hun gitaar en zang. ze vragen 150 euro voor een optreden. mocht je interesse hebben,els.roels30@hotmail.com
|
|
katia
|
6-1-2008 12:37:28
Hallo
Neem eens een kijkje op www.ks-closed.com Nummers op verzoek mogelijk Groetjes
|
|
katia
|
6-1-2008 12:37:41
Hallo
Neem eens een kijkje op www.ks-closed.com Nummers op verzoek mogelijk Groetjes
|
|
annet
|
6-1-2008 13:38:50
Hallo Wim en Sara!
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wij weten niet of je al je keuze hebt gemaakt m.b.t. passende en betaalbare muziek tijdens de kerkerlijke huwelijksceremonie maar mocht dat niet zo zijn, zou ik zeker even onze site www.vocalpower.nl bekijken en mocht je meer vrijblijvende informatie willen over onze mogelijkheden, stuur even ene mail! (info@vocalpower.nl) Met hartelijke groet namens Vocal Power Annet Bootsman
|
|
Sarah
15-9-2007
|
7-1-2008 9:49:22
Hey Wim en Sara
Wij hadden Amantes op ons huwelijk en die waren echt fantastisch !!!
Neem eens een kijkje op hun site : http://www.amantes.be
Groetjes, Sarah 15*09*07
|
|
Wouter
|
7-1-2008 11:01:22
Hey,
Duas is een akoestische covergroep en verzorgen op regelmatige basis huwelijksplechtigheden. We spreken in overleg met het koppel de nummers af, dit mogen ook verzoeknummers zijn. Meer info en referenties kan u vinden op www.duas.be
Mvg
Wouter Duas
|
|
sanderijn
|
7-1-2008 14:35:57
Hallo Wim, ik ben professioneel muzikante en speel in verschillende bezettingen in trouwmissen. Als violiste in combinatie met andere strijkers of piano of als pianiste/organiste in combinatie met zangeres. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
davy
|
9-1-2008 12:24:58
hallo wim en sarah,
kijk maar eens op mijn website, samen met mijn orgelist doen wij al 10 jaar huwelijksmissen, neem een kijkje op mijn website en neem gerutst contact op m.v.g. Davy valerio en veel succes www.davyvalerio.be
|
|
Ilse
|
10-1-2008 22:55:14
Dag Wim,
Als je op zoek bent naar iets origeels moet je zeker eens naar www.yune.be gaan kijken en luisteren. Ook verzoeknummers mogelijk trouwens !
Groetjes,
Ilse
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|