TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
9-8-2008
|
5-1-2008 18:43:57
Hey,
Bij ons komt de dj ook maar tegen het dessert (dus +- 23u), daar voor wordt er achtergrondmuziek voorzien door de zaal. Ik denk niet dat daar iets verkeerd mee is hoor. Tenslotte is het vooral het dansfeest dat ze verzorgen e.
Groetjes, Katrien
|
|
Cindy
12-9-2008
|
5-1-2008 19:26:43
hoi
onze dj zal aanwezig zijn vanaf het begin van de receptie. +- 18 u dus. hij zorgt de ganse avond voor muziek. het enige (niet echt) nadeel is dat wij voor hem ook eten en drank moeten voorzien.
groetjes cindy 12.09.08
|
|
Kim
24-5-2008
|
5-1-2008 21:33:26
Hey,
Onze dj arriveert voor het begin van het avondfeest. Wij voorzien voor hem ook eten, maar niet omdat hij dat vraagt, wij hebben het zelf voorgesteld. En ik denk nu ook niet dat dat de kost zal maken. Als er al muziek voorzien is voor de dj komt, is er volgens mij niet echt een probleem voor jullie. Maar als er voor 23u niets van muziek is zal het wel vrij stilletjes zijn denk ik. Het is altijd leuk dat de dj jullie ook kan aankondigen bij het binnenkomen of de verschillende onderdelen (speech, start buffet,...) kan aan elkaar praten.
Groetjes,
Kim
|
|
Laurie
|
6-1-2008 7:59:10
Hey,
Wij konden kiezen. Vanaf 20u (als de mensen aan tafel gaan zitten) of vanaf 23u (Rond dessertbuffet en voor dansfeest). We hebben er zelf voor gekozen om de DJ maar vanaf 23u te laten komen. Normaal zorgt de zaal inderdaad voor muziek tijdens het binnenkomen en tijdens het eten. Ik denk niet dat je je hierover zorgen moet maken. Misschien nog eens aan de zaal vragen en dan ben je zeker.
Groetjes,
Laurie
|
|
Bart
|
6-1-2008 9:39:22
23h is toch geen probleem, als jullie je openingsdans niet voor 23h willen doen en er vroeger aan willen beginnen.
persoonlijk vind ik het aangenaamst om rond het dessertenbuffet toe te komen, de achtergrondmuziek tijdens het eten is toch maar een cd'tje. je komt fris toe rond een uur of 22h30 en kan er onmiddellijk in vliegen en je krijgt rond een uur of 2 niet de klop van de hamer omdat je al vanaf 20h rechtstaat achter je discobar.
cheers, dj LeBart
|
|
Daniel
|
6-1-2008 12:27:42
Dag Anke, Persoonlijk vind ik - zelf DJ zijnde - dat de DJ ruim voor het dessertbuffet of wat dan ook moet aanwezig zijn. Het volstaat dat er een probleem op de weg is en je DJ komt te laat - leuk hé. Wanneer ik een trouwfeest heb, ben ik ten laatste om 20 uur in de zaal. Zo heb ik rustig de tijd om mijn feestvierders te observeren, want ik weet graag op voorhand wat soort vlees ik in de kuip heb en kan ik in de mate van het mogelijke mijn muziek hierop afstemmen. Een DJ die al na een paar uurtjes recht staan knikkende knieën krijgt of gebrek aan inspiratie ga je enkel moeten zoeken in de categorie weinig ervaring. Een normale fuif in bv. een danscafé of zelfs een trouw betekent altijd ongeveer acht uur werken dat is steeds zo (bij mij alleszins) Enne...wanneer ik zo vroeg op het feest ben betekent dat niet dat ik daar de mensen voor laat extra betalen of dat ik wil mee aan tafel gaan ! Groetjes en succes !!! DJ Big Daddy
|
|
Inge
11-11-2011
|
6-1-2008 14:18:10
|
|
kris
|
8-1-2008 14:13:11
Over het algemeen kom ik toe zo ongeveer op het einde van de hoofdschotel, dus vóór de dessert. Dan kan je het publiek al eens rustig bekijken en ze al een beetje beginnen "opwarmen" en zo naar de openingsdans toewerken. Als het dansfeest dan begint, ben je zoals Lebart hier zegt, nog fris en kan je er echt tegenaan vliegen. Ik zeg dat altijd op voorhand in een gesprek met het koppel (zet dit ook in de offertes). Ik neem dan contact op met de zaal en de kok weet me altijd te zeggen wanneer de dessert zal beginnen, ik zorg dat ik er ruim op voorhand ben!
Uit ervaring weet ik als de dj samen met de gasten arriveert (neem nu 18u), dat hij niet veel meer moet doen als een cd opsteken en deze laten afspelen. Ik hou er ook niet van om mee te eten, dus uiteindelijk zit je je dan ongeveer 5 uur te vervelen en is het dan ook moeilijker om je volledig "op te laden" als het eigenlijke dansfeest begint! Dan kan je inderdaad zoals collega Lebart zegt rond 2 u een klop van de hamer krijgen!
Alle feestzalen kunnen zorgen voor achtergrondmuziek bij het diner en de meeste zalen vinden het gepaster dat de "maitre van de zaal" de aankondigingen doet! Dit is mijn ervaring en ik ben nu toch al zo'n 20 jaar bezig. Trouwens, de meeste openingsdansen beginnen pas rond 23u30 - 24u. Er zijn uiteraard altijd uitzonderingen, naar gelang de omstandigheden. Dus een dj vóór de dessert laten toekomen op een trouwfeest is zeker niet ongewoon, integendeel!
O ja, collega Daniel, dat wil niet zeggen dat ik geen 8 uur aan één stuk kan draaien: ik draai een paar keer per jaar op evenementen die meer dan 8u duren... tot zelfs 14 uren aan 1 stuk zonder mijn inspiratie te verliezen. Soms kan de dag nog langer duren: 5 uur 's morgens aan de opstelling beginnen tot heel laat in de namiddag, dan beginnen draaien om 20 u en 's anderdaags rond 6 uur de stekker uittrekken om dan weer meer dan een halve dag "af te breken". Gelukkig is dit niet elke week zo. :-)
|
|
klimaxs music
|
9-1-2008 21:51:17
Dag Anke. Als DJ kom ik steeds voor het diner. Als je wil weten waarom mail me dan gerust djchrisvb@skynet.be Groeten Christiaan van Klimaxs Music
|
|
klimaxs music
|
9-1-2008 21:53:53
Gag Anke. Als DJ kom ik steeds voor het diner. Wil je weten waarom mail me gerust djchrisvb@skynet.be
Groetjes Christiaan van Klimaxs Music
|
|
Michiel
|
11-1-2008 0:36:54
Kijk eens op www.sounddelight.be
Het is alvast de gewoonte dat de dj het trouwkoppel aan tafel roept samen met de ouders, daarna is er zeker al ruimte om ambiance te steken tussen de gerechten, zoals arno filles du bord de mer, rob de nijs, knegeding, meezingers, ... zonder dat de mensen van de stoelen hoeven te komen, ...
Indien u verdere info wenst kunt u me altijd mailen of bellen. U vind mijn gegevens terug op deze site bij discjockeys, bij de betalende adverteerders.
mvg Discobar Sound Delight
|
|
Michiel
|
11-1-2008 0:37:08
Het is alvast de gewoonte dat de dj het trouwkoppel aan tafel roept samen met de ouders, daarna is er zeker al ruimte om ambiance te steken tussen de gerechten, zoals arno filles du bord de mer, rob de nijs, knegeding, meezingers, ... zonder dat de mensen van de stoelen hoeven te komen, ...
Indien u verdere info wenst kunt u me altijd mailen of bellen. U vind mijn gegevens terug op deze site bij discjockeys, bij de betalende adverteerders.
|
|
Michiel
|
11-1-2008 0:37:22
|
|
frank
|
17-1-2008 20:47:12
.Hoi Anke
Onze dj was er 1u voor de gasten toe kwamen zodat er al wat achtergrond muziek opstond en van het moment dat er iedereen was zorgde hij er voor dat wij door iedereen werden verwelkomt met een staande ovatie. Echt tof. Daar na legde hij uit hoe men te werk ging voor het buffet. Ik zou zeggen zoek toch maar een ander dj.
|
|
lyla
30-8-2008
|
19-1-2008 15:33:20
hoy,
ja,... raar hé.. ik vind het persoonlijk ook laat. onze dj s komen voor de gasten arriveren aan. er word achtergrondmuziek gedraaid tijdens eten en binnenkomst van de genodigden. dan ben je ook gerust vind ik, je hebt de dj s dan al in huis en er kan gedanst worden wanneer je maar wil . als uw dj niet komt opdagen om 23 u , dan sta je daar. wij hebben gekozen voor 2-friends. daar kan je op rekenen. veel plezier
|
|
tom
18-5-2007
|
30-5-2008 15:39:36
schandelig...dit noemen ze een zuiver voorbeeld van 'snel geld pakken' De dj hoort vanaf de aperitief aanwezig te zijn, om het koppel binnen te halen en de speech mee te begeleiden. Stel je es voor dat er mensen een scetche willen opvoeren, of micro nodig hebben ofzo... Met zo een dj mag je nooit in zee gaan!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|