Terug naar overzicht
bruidshuis ellen in Oostburg (NL), de prijzen zijn daar lager dan hier.
Je hebt Sheila in Sijsele.Ik zelf ben van maldegem maar heb mijn kleed gekocht in Deinze bij Sofie.Groetjes
Het loont zeker de moeite om eens op Ebay te kijken. Goed je kan het niet passen, maar ik hoor er veel goede dingen over. In Amerika kopen veel 'budgetbruiden' hun trouwjurk op Ebay. Je moet alleen zien dat je de maten laat opnemen door een prof. En als je nu bestelt heb je nog tijd om het terug te sturen indien er toch iets fout mee is. Ook op bridalonlinestore.com moet je eens gaan zien. Zij hebben ook de jurken van designers, maar ze maken die zelf tegen superlage prijzen. Ook daar heb ik veel lof over gehoord.Veel succesX
Je kleed laten maken door een naaister is dikwijls ook goedkoper dan in de winkel! Maar je vindt ook kleedjes van 900 euro, hoor. Het moet niet allemaal 1500 euro kosten... Ik laat mijn kleed maken door Isabel Stepman uit Gent.
@ Katleen:Wat bedoel je precies met lager?Hoeveel kost daar dan gemiddeld een kleed?
Mijn kleed komt van bij Bruidshuis Ellen, en dat kostte daar evenveel als in België hoor...