Terug naar overzicht
Hey, Ik ben een tijdje geleden naar de trouwwbeurs in Wieze geweest. Daar stond ook een stand van Mylene en daar vertelden ze me dat als je een home-party geeft ze je gratis opmaken op de dag van de trouw...Ik weet niet of dit echt zo is...Groetjesilse
Hoi,Ik heb dat gedaan.Ze zijn een party thuis komen geven en daar heb'k'm proefmake-up gekregen.De dag zelf stond diezelfde mevrouw om 8h thuis voor mijn make-up. Het was gratis maar m'n ouders hebben haar toch wat gegeven omdat ze van ver moest komen en omdat ze m'n moeder ook opgemaakt heeft!Echt een aanrader vind'k zelf!Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hey,Ik heb mijn make-up ook laten doen door Mylene. Het enige wat je moet doen is een hom-party organiseren en dan komen ze de dag van je huwelijk een huis je make-up verzorgen. Bij mij hebben ze de suite ook gedaan. Het enige wat ze wel verwachten is dat de personen die ze die dag moeten verzorgen dat die ook op de homeparty aanwezig zijn. Het is idd. gratis.Ik vind het echt een aanrader.Groetjes
Ik heb het ook zo gedaan: ik heb een home-party georganiseerd en nu komt zij mij op mijn trouw schminken. OP de party heeft ze mij al eens geschminkt en het was echt heel mooi en professioneel gedaan. Ik heb er alle vertrouwen in! Doen, zou ik zeggen.
Hallo,Op de trouwbeurs in Hasselt ben ik ook in contact gekomen met een meisje van Mylene. Zij zou me in Maart contacteren voor een home party te organiseren bij mijn thuis. Tijdens deze home party zou ze mij schminken en de gebruikte producten opschrijven zodat ze de dag van mijn trouw direct aan de slag kan. En dit gratis!!!Een vriendin van me was er heel tevrede over bij haar huwelijk, en heeft het mij ten sterkte aangeraden!!!!!Groetjes Kathleen