Terug naar overzicht
Ik denk niet dat het aan de late kant is. Ik ben ook eind september gaan kijken voor een trouwkleed. Mijn eerste pas is pas 2 maanden voor ons huwelijk en dat is eind april/begin mei. Wij trouwen in juli voor de kerk. Als ik jou was zou ik de collectie van oktober 2008 nog afwachten, je hebt nog meer dan tijd genoeg en je kan nog altijd aan kleedjes uit vorige collecties geraken. groetjes Anneleen
wij trouwen in december 2008 en heb vorige week men kleed besteld. aangezien het een kleed uit de vorige collectie is, moest ik er snel bij zijn... maar ik denk dat je nog tijd genoeg hebt! ik denk trouwens niet dat er solden zijn bij bruidsjurken... anders heb ik natuurlijk dikke pech ;-) joke
Dag An,Ter info: wij trouwen 3 mei 2008 en ik heb mijn jurk gekozen in oktober/november. Dus ik denk dat je nog tijd genoeg hebt. Groetjes, Sofie.
Hallo,wij trouwen op 4 juli 2008.Mijn kleed heb ik betseld eind oktober.Ik zou zeggen ga in het najaar(okt tot dec) eens gaan kijken achter een mooie jurk.Kzou da nu nog niet doen, nog een beke te vroeg.Denk dat we winkels nu ook nog volop bezig zijn met de bruiden van dit jaar.Groetjes
Hallo!Wij trouwen in september 2009 en ik heb mijn kleed al gekocht. Ik had het toevallig zien hangen en was meteen helemaal verkocht.Dus aan jou... gewoon gaan wanneer je je er klaar voor voelt!Veel plezier!
Hallo, wij trouwen eind mei 09. Ik denk dat ik in het najaar 08 eens ga kijken bij de winkels. Ik ga alleszins wachten tot de nieuwe collecties voor zomer 09 binnen zijn. Ga anders eens naar een bruidwinkel en informeer eens wanneer de nieuwe collectie er is. Je hoeft daar natuurlijk niet op te wachten en kan nu al gaan kijken, maar ik ga nog beetje wachten.Evi