Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Gran Canaria

6-1-2008 14:18:12
Hoi,

We zijn er eindelijk uit waar we naar toe willen op huwelijksreis. Het is Gran Canaria geworden. Wie is daar al op reis geweest? Hoe is het meegevallen. Zijn er dingen die we zeker moeten doen/ bezoeken? We zijn van plan om een auto te huren.

groetjes

Anneleen

Anneleen
1-1-2020
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 507

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik7-1-2008 14:54:31

Hey, wij zijn in mei 2007 naar Gran Canaria geweets op 'verlovingsreis' :-). Het was een superreis en Gran Canaria is een prachtig eiland. Ik zou je zeker aanraden om de excursie "vip-trip" te doen, een tocht met minibusjes doorheen het eiland met adembenemende natuur. Ook de duinen van Maspalomas zijn de moeite waard. Verder is Maspalomas wel een leuk deel van het eiland om te logeren. De hoofdstad Las Palmas is ook leuk om een dagje te winkelen.

Groetjes,
Jenny

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums