Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hotel voor huwelijksnacht

1-12-2004 20:15:01
Weet er iemand een romantisch hotelletje, liefst in Vlaams Brabant of Limburg, om onze huwelijksnacht in door te brengen ?
Alvast bedankt!

Sylvia
1-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 863

An
13-8-2005
 Meld misbruik1-12-2004 21:30:53

Hoi,
Wij zijn gaan kijken om ons feest in Résidence Stiemerheide (Golfhotel) of NH Hotel (het vroegere Alfahotel), beide in Genk, te laten doorgaan. Op beide plaatsen wordt de suite aangeboden aan het bruidspaar.. en die mag er zijn. Tis misschien interessant om te feesten en overnachten op dezelfde locatie. Groetjes, An

sigrid
22-8-2004
 Meld misbruik22-12-2004 10:02:56

waar ga je trouwen, dat is misschien wel belangrijk want heelwat feestgelegenheden hebben een suite.
we trouwden eind augustus in Schaffen en we verbleven in de bruidssuite van de zaal, tevens mijn ouders en de mama van mijn echtgenoot
S'morgens nog gezellig nagebabbeld enoverheerlijk geontbeten
groetjes Sigrid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...