Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwfotograaf

6-1-2008 18:40:32
Hallo iedereen,

volop bezig met de voorbereidingen (we trouwen op 31/05/2008). ik heb op de website www.trouwfotograaf.be heel leuke foto's gezien. Heeft er iemand ervaring met deze fotograaf?

Bedankt,
Katrien

Katrien
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 836

Wouter

Meld misbruik7-1-2008 9:04:40

Beste Katrien,
Mocht het niet lukken met www.touwfotograaf.be , werp dan eens een blik op www.artxpo.be
Als de stijl je zou aanspreken, neem dan gerust contact.
(Er is op 31/5 een annulatie van een ander huwelijk, missch is een deal mogelijk ivm een voorschot dat door andere trouwers betaald werd. Indien interesse, geef ik meer uitleg in mail.)

Groeten en succes met de voorbereiding,

Wouter
ArtXpo
info@artxpo.be

Wouter

Meld misbruik7-1-2008 9:04:55

Beste Katrien,
Mocht het niet lukken met www.touwfotograaf.be , werp dan eens een blik op www.artxpo.be
Als de stijl je zou aanspreken, neem dan gerust contact.
(Er is op 31/5 een annulatie van een ander huwelijk, missch is een deal mogelijk ivm een voorschot dat door andere trouwers betaald werd. Indien interesse, geef ik meer uitleg in mail.)

Groeten en succes met de voorbereiding,

Wouter
ArtXpo
info@artxpo.be

Bjorn

Meld misbruik8-1-2008 7:35:46

Hello Katrien,

ook bij ons is 31 mei beschikbaar. Neem gerust eens een kijkje, en mail maar als je meer info wil.

Groetjes,
Bjorn & Nathalie
info@fotografieluna.be
http://www.fotografieluna.be
http://fotografieluna.blogspot.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...