Terug naar overzicht
Dag SigridHet is zeker te doen... Wij hebben 4 augustus 2007 de datum vastgelegd, en op 1 december ll. zijn we gehuwd. Het was wel een zeer intensieve en drukke 4 maanden, maar we hebben alles vlot kunnen organiseren... Maak je geen zorgen! ik vond het juist fijn om alles zo 'beknot' te doen... Een jaar voorbereiden lijkt me juist veel te lang. Succes!
feestzaal en indien nodig ceremoniemeeste asap vastleggen, trouwkleed zou ik zeker nog deze maand kopen want moet op maat gemaakt worden en dat duurt wel enkele maanden
beste sigrid,wij hebben pas in november beslist te trouwen in mei of juni en zitten nu zowat in de zelfde situatie.Gene stress dus, alles komt wel goed.Wij leggen deze maand zaal, gemeente, kerk, drukker, kleed en fotograaf vast en voor de rest nog meer dan genoeg tijd. Laat je vooral niet gek maken die zonodig twee jaar vooraf hun trouw al plannen. Veel plezier olivier en mieke
ik ben dus 1 van die bruidjes die er 1,5 jaar over doet... en eigenlijk duurt het dan veel te lang! Je doet wat dingen, valt stil, je doet weer wat, je valt stil..bij jullie zal het intensiever zijn, maar het zal elkaar leuker opvolgen!
een kleed bestellen kan wel tot 6 maanden duren.. hou er rekening mee!
Hallo,zoals ik hier al eens eerder gepost heb: een collega van mij is enkele weken geleden getrouwd (met alles erop en eraan)na een voorbereiding van... 6 weken.Dus het kàn allemaal pakken sneller, je moet alleen een beetje geluk hebben dat alles nog beschikbaar is (en misschien bepaalde mensen wat onder druk zetten). Want inderdaad, een jurk op 6 weken is geen sinecure.Laat je vooral de kop niet zot maken door mensen zoals wij die de trouwzaal al 20 maanden op voorhand vastleggen. Voor onze datum en de zaal die wij wilden was dat gewoon écht nodig...Veel succes,Karlowww.080808.tk
Hallo,Mijn vriend heeft me met kerstavond ten huwelijk gevraagd en wij trouwen 24 Mei.Wij hebben nog alles kunnen regelen en hebben ook al alles vastgelegd.Ik zou dan wel nu gaan voor je kleed,want zoals hier al gezegd word,het word op maat gemaakt.