TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
30-8-2008
|
7-1-2008 16:37:34
Je vindt veel websites op internet waar lijsten staan waar je allemaal moet aan denken. En als je dit forum een tijdje volgt, is het onmogelijk om iets te vergeten! ;-)
|
|
sarah
17-5-2008
|
7-1-2008 16:43:27
dag christel,
als je al veel geregeld hebt, is het zeker geen meerwaarde. Ze gaan vb kijken voor een geschikte locatie, thema, bloemen,...
Ik wou altijd weddingplanner worden, maar geraak blijkbaar uit mijn eigen wedding amper uit haha
moest je dus gratis advies willen van een mislukte weddingplanner... vraag maar raak!
|
|
sarah
17-5-2008
|
7-1-2008 16:43:41
dag christel,
als je al veel geregeld hebt, is het zeker geen meerwaarde. Ze gaan vb kijken voor een geschikte locatie, thema, bloemen,...
Ik wou altijd weddingplanner worden, maar geraak blijkbaar uit mijn eigen wedding amper uit haha
moest je dus gratis advies willen van een mislukte weddingplanner... vraag maar raak!
|
|
sarah
17-5-2008
|
7-1-2008 16:44:13
ze vragen trouwens op alles een % als coordinatie-fee
|
|
Sarah
26-4-2008
|
7-1-2008 17:24:01
Ik zou ook zeker mijn geld daar niet aan spenderen. Voor het % dat zij vragen, kan je evengoed jezelf eens goed verwennen. Als je onzeker bent of alles wel 'afgedekt' is op de dag zelf: spreek met mensen die reeds getrouwd zijn en je ouders. Die weten meestal wel details waaraan je misschien niet onmiddellijk hebt gedacht... Enkele tips die ik meekreeg (allé, als je ook voor de kerk trouwt) - als je bruidskindjes hebt die jong zijn (2,5 jaar), zorg dat iemand hen begeleid, bv. al een iets ouder meisje (12 jaar). - de bruidskindjes laat je best tijdens de viering in een zaal apart spelen, anders beginnen ze rond te crossen en gaat alle aandacht daarnaartoe, niets vervelender als je zelf in de belangstelling wil staan. - mensen aanduiden die op bepaalde dingen moeten letten, spreek je best goed op voorhand af! - Ik heb ook gemerkt dat het juiste 'uur' afspreken een belangrijke is! Informeer je goed over hoeveel tijd alles in beslag zal nemen.
Hopelijk ben je hier al iets mee! Veel succes! Sarah
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
8-1-2008 10:56:13
Anders aan een ceremoniemeester gedacht? Die weet ook met vanalles raad. Wij hebben er een genomen omdat we voor de kerk trouwen. Die kan je zeker helpen met vragen zoals Sarah ze naar voor haalt. We betalen 125 euro.Ik vind dat goed meevallen als je dat vergelijkt met andere kosten die je maakt voor je huwelijk.
groetjes
|
|
Nathalie
|
8-1-2008 13:09:46
Wij hebben wel met een weddingplanner gewerkt nl. MerryMakers en niets anders dan lof! Ik kan het iedereen aanraden! De grote lijnen heb ik zelf gedaan: zaal, kerk, gemeentehuis, ... Maar voor kleinere dingen vond ik het toch wel heel handig. Bv een fotograaf kiezen! Zij hebben al zoveel huwelijken gedaan dat ze me meteen konden zeggen welke fotografen heel goed waren, wat de verschillende prijzen en mogelijkheden zijn. Ik kreeg dan ook van elke fotograaf een voorbeeldalbum te zien! Ook op de dag zelf was het enorm handig! Ze fungeren zowel als ceremoniemeester als weddignplanner die dag. De kerk was versierd, de zaal was gedecoreerd, de naamkaartjes lagen op tafel, dj werd betaald, ... Er komen 1001 dingen bij kijken die dag waar je zelf geen tijd voor hebt! Ze ontvingen ook de gasten en iedereen kreeg een kaartje zodat de gasten wisten aan welke tafel ze moesten gaan zitten. Na de aperitief begeleiden ze de gasten aan tafel. Ik kan nog uren doorgaan...je hoort het: ik ben één en al lof over hen.
|
|
Nathalie
|
8-1-2008 13:17:01
Om even terug te komen op mijn ervaring met MerryMakers: zij werken niet op %
Aan de hand van wat MerryMakers voor je doet, wordt een vast bedrag afgesproken voor hun diensten. Wij wisten dus op voorhand wat we aan hen moesten betalen en hebben dit dus mee in ons budget gezet.
Nog iets waar ik niet aan gedacht had: zij hebben voor ons ook de aanwezigheden bijgehouden. Op onze uitnodiging stond dus hun email en telefoonnummer ipv de onze. Zij hielden de lijst bij en deze werd dagelijks naar ons doorgestuurd. Dit zorgt voor een hoop minder werk!
|
|
Stephanie
17-5-2008
|
22-1-2008 15:42:09
Anneleen,
wie was jou ceremoniemeester? Tevreden over? Mail gerust naar b00zette@gmail.com
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|