Terug naar overzicht
---
heyzaal cocteau vond ik inderdaad ook wel leuk. de nicht van lijn man gaf daar haar feestje en was wel origineel. ze hebben ook een site maar weet hem niet direct maar als je googled op zaal cocteau ga je hem zeker vindensuccessas
als je wat geld hebt: eskimofabriek, cultuurfabriek, artcube, monasterium...
Ga eens kijken in 't Hof Van De Putte in Zegelsem ( Brakel). Het is een zeer mooie trouwlokatie.Ik ben er vorig jaar naar de trouw geweest van een vriendin, en ik moet zeggen het was er zeer sfeervol en het was een trouwfeest gelijk ik nog maar zelden heb meegemaakt. Ik zou er eens gaan kijken. www.hofvandeputte.be Hopelijk heb je hier iets aan.Grtj.
alvast bedankt voor de goede tips, wij gaan naar cocteau gaan kijken,... andere budgetvriendelijke tips nog steeds welkom nathalie
Wij waren onlags te gast in "Feestzaal en Feestcafé-Rent a Pub! Bouchout" in Affligem; gezellige en originele locatie. Naar het schijnt kan je er ook aan de slag met een eigen traiteur.Ook de prijzen van dranken en wijnen zouden er zeer interessant zijn (groothandelsprijs en geen kurkrecht).Een aanrader als U op zoek bent naar een alternatieve feestlocatie. Veel succes!