Terug naar overzicht
hey, Kreta is zeker aan te raden. Hersonissos staat gekend voor zijn uitgaansleven, en niet echt voor zijn stranden. Die zijn heel klein en moet je meestal voor betalen. Als je een beetje rust wilt dan kan ik het zuiden van kreta aanraden. Agia Galini en ierapetra zijn heel mooi? en plekjes met heel veel sfeer.Groeten Maja
wij zijn naar agios nikolaoas geweest. Ook gezellig..kreta is leuk voor auto te huren. Een trip naar santorini zou ik afraden. Je zit bijna 9uur op de boot en je hebt daar maar 3 uur ofzo.grz
Hey Céline!Kreta is prachtig maar ga niet naar het hotel Fodele Beach!Heel mooi hotel, dat wel! Maar veel te afgelegen van alles! Je kan echt nergens naar toe en het hotel heeft ook geen avondanimatie of dergelijke.. Het is maar dat je het weet! :-)Lieve groetjes en geniet van jullie huwelijksreisGroetjes Gitte
Hallo Céline,Wij gaan ook op huwelijksreis naar Kreta. Ik ben er nog nooit geweest, maar naar het schijnt heb je daar een leuke combinatie van zon, zee, strand en cultuur. Wij gaan een auto huren zodat we het eiland kunnen verkennen. Ons hotel heet Elounda Village en is gelegen in Elounda (een vissersdorpje) in de buurt van Agios Nikolaos. Het zuiden van Kreta zou minder toeristisch zijn en iets goedkoper. Griet02/08/2008
agios nikolais in sint nicolas bay zie maar op de site www.pegase.be echt super daar!!!
Hey,Wij gaan met VIP een combi doen van Santorini en Kreta (5N Santorini en 10N Kreta), in hotels Pantheon en Royal Mare Village in Chersonissos. We zouden zaterdag gaan boeken, alleen zie ik nu dat er op de vlucht naar Santorini op dinsdag 6 mei maar twee plaatsen meer zouden zijn (wel vreemd gezien de brochures er nog niet zijn), dus we zijn wel wat bezorgd!Mijn vriend is al op Kreta geweest, en vond het wel fijn, alleen zaten ze toen in een nogal afgelegen hotel.We hebben ook gedacht aan Elounda of Agios Nikolaus, maar we willen graag een paar keer naar Heraklion, en dan zitten we in Chersonissos centraler, ook al is het gekend voor zijn uitgaansleven en toeristen. We hopen dat het in mei wel meevalt qua ambetante jongeren lol, en dat er dan in zulk een plaats wel al wat te beleven valt...Groetjes,Tania