Terug naar overzicht
Als het ook een gekleurde jurk mag zijn, kan je bij de P&C in Wijnegem of op de Meir in ANtwerpen gaan: daar hebben ze galakledij voor ongeveer 200 euro.Nog in Antwerpen kan je eens gaan kijken bij Jagré in de Quellinstraat (ook in Antwerpen, ze hebben ook een filiaal in de Carnotstraat, maar daar hangen mindere kleedjes). Hier hebben ze ook nog vrij goedkope gewone bruidskledij (en heel veel galakledij!)
hoi liesbethbedankt voor de reactie maar zou graag iets vinden in west-vlaanderen (regio kust)
azurro oostende (in kapellestraat)
Even vermelden dat het filiaal van Jagré in de Carnotstraat sinds kort niet meer bestaat.
hey Els, bij dezelfde situatie...Uiteindelijk wist ik goed welk kleed ik wou en toevallig leerde mijn mama een naaister kennen...en nu gaat die mevrouw mijn kleed (na)maken...Om u een ideetje te geven: de prijs van mijn kleed gaat 1/3de van de winkelprijs kosten!Veel succesilse
Hey,Ik heb mijn kleed besteld bij Miss-Sheila in Brugge. Kostprijs: 745 euro. Is een klein winkeltje, maar heel vriendelijke bediening. groetjes
aan irisis dat in de baron ruzettelaan in brugge?
hoi iris was vergeten te vragen moet je een afspraak maken? En zie juist op het internet dat het in de maalse steenweg is in brugge/st.kruis, alvast bedankt voor de hulp
Toevallig al surfend ontdekt: Stevens bruidsmode (Torhout) heeft een reeks jurken einde-collectie. Je kan ze bekijken als je op de link "foto's" drukt, prijslijst is er ook te vinden en ze vallen allemaal binnen jouw budget!
Sorry, ik heb in het bericht hieronder de naam van de winkel verkeerd weergegeven. het is "bruidskledij Steven"
hey els,ik ben is gaan kijken op de site van clair de femme. daar kan je misschien ook iets vinden.de prijzen staan erbij . je kan er al vinden vanaf 300 a 400 euro. nadeel is wel dat de winkel in braine d'alleud is.succes met de zoektocht
Hey,Ik heb mijn kleedje gehaald bij cony in St-Maria-Aalter. Het is een top van linea raffaeli gecombineerd met een rok van oni onik. Samen kosten ze 740€. Je kunt zien hoe het ongeveer is op de site van linea, het is een witte top met een grijze rok.veel succes!