Nu Online
Momenteel zijn er 269 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een praktische vraag

7-1-2008 19:54:56
Hey allemaal,
dit weekend ga ik mijn schoenen zoeken. Nu ik heb een praktische vraag. Wat draag je onder je kleed? Nylonkousen, stay-ups, niks, ... ? Ik trouw Op 4 juli. Het probleem is dat als het warm is ik uitslag krijg tussen mijn billen, nylonkousen kunnen dit oplossen maar zijn dan misschien weer te warm? Hoe lossen jullie dit op? En wat dragen jullie als je je schoenen gaat kopen?

Alvast bedankt
Kathleen
www.dirkenkathleen.bruiloftsite.Nl

Kathleen
4-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1049

romina
27-6-2009
 Meld misbruik7-1-2008 21:27:36

Zelf draag ik altijd van die stay-up panty's die met zo een plastic laagje opblijven. Zal dus ook onder het trouwkleed het geval zijn.

Groetjes

Nele
20-9-2008
 Meld misbruik8-1-2008 8:03:24

Dag Katleen,

een truukje om uitslag ten gevolge van zweten te vermijden is wat talkpoeder aan te brengen op de plaats waar je meestal uitslag krijgt. Bijvoorbeeld steeds als je naar't toilet gaat wat aanbrengen. (al is natuurlijk minder evident op je trouwdag want dan heb je geen handtas mee waar je talkpoeder in kunt steken) Dat werkt toch bij mij.

Groetjes,
Nele

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik8-1-2008 8:20:28

Hey Kathleen

Ik heb geen last van uitslag. Heb beslist om geen kousen te dragen op de dag van mijn huwelijk. We trouwen op 21 juni en wanneer het warm is krijg ik gezwollen benen van panty's, het plastic laagje van stay-ups irriteert,....
Ten gevolge van die keuze heb ik ook beslist om voor open trouwschoenen te gaan. Ik kan namelijk geen gesloten tip verdragen wanneer ik er geen kousen in draag.

Groetjes
Ellen
21-06-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...