Terug naar overzicht
---
Hallo Els,Wij nemen een fotograaf en hij vraagt voor de ganze dag, dus van `s morgens tot `s avonds 450 euro. Daarna bewerkt hij de foto`s zoals je wilt en krijg je 100 foto`s voor in je album en voor jezelf, de ouders, en grootouders , broers en zussen krijg je nog eens uitvergrotingen (allemaal in de prijs inbegrepen)Ik vind dit echt goedkoop en ik heb foto`s van hem gezien die hij gemaakt heeft op bruiloften en ze waren prachtig
aan sarahvan waar is die fotograaf juist, ik ben van west-vlaanderen, ik woon meer bepaald in koekelare. Alvast bedankt.aan thierryik zie dat je van gent bent, dus ik denk dat dat een beetje te ver zou zijn om af te komen maar toch bedankt voor de reactie.
Beste Els,omdat elk koppel zijn eigen wensen heeft, maar ook zijn eigen budget, hebben wij een modulair prijzensysteem opgesteld voor onze fotografie. Neem gerust eens een kijkje op http://www.fotografieluna.be of http://fotografieluna.blogspot.com om ons werk te bekijken.
Ons feest gaat door in Brugge.We moeten ook alles zelf betalen en wij hebben een dj eveneens uit het Gentse.(partysound)Zijn prijs was 400€ tot 3 uur en dan nadien per uur bij.We mochten ook voor een all-in tarief kiezen en deze was dan vanaf aankomst van de mensen tot einde.(De dj moest geen eten hebben.Groetjes.
Nog vergeten bij te melden:extra uren aan 30€ en zijn all-in was 475€.Als je eens goed rekent snap je wel waarom we de tweede genomen hebben.In zijn prijs (eender welke we zouden nemen) zat ook de belichting.
ik ken dat, ik moet ook alles zelf bekostigen dus gingen wij ook deftig op zoek. de dj is wat hoger omdat hij dj van het huis is en zeker dik in orde dus.onze dj kost 425 euro en is van het bureau all party events. het is dj roan. want ze hebben er daar een paar.onze fotograaf kost 300 euro en is afkomstig van ardooie. fotograaf Christ Vilez, eens googelen en je vindt het webadres.grts cindy 12.09.08
alvast bedankt voor jullie reacties, ik ga dit weekend naar een huwelijksbeurs en zal daar ook eens zien.
Dag Els,Misschien een idee : bij Disco Flash heb je zowel fotograaf als DJ in één enkel en zeer betaalbaar pakket met een ALL IN prijs... Je kan hen contacteren op hout1234@hotmail.comgroetjes
Dag Els,Je vroeg van waar mijn fotograaf was, hij is van Molenbeersel (limburg), ik denk dat, dat toch wat ver is he