Terug naar overzicht
Hey LotteWij zijn zelf naar een trouwfeest geweest in maart 2007 in Art Nouveau. Als ik heel eerlijk mag zijn, vond ik het eten echt niet lekker... Dat was ook de algemene commentaar van "onze tafel". De gebakjes voor het dessert waren slap en het buffet zag er niet echt super uit... Natuurlijk is dat maar mijn mening, maar 'k wou ze je graag meegeevn :)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
Ik ben er nog niet naar een trouwfeest geweest, maar heb er wel oudjaar gevierd een week terug.Het eten vonden we wel lekker. Dat was zeker geen probleem, maar de DJ was verschrikkelijk.Dus als je gaat afspreken, zorg dan dat je niet dezelfde hebt... of zorg voor eigen dj.Succes met de planning alvastGroetjesAngela21/06/2008
sorry, dat ik niet snel reageerde maar had het nogal druk en vrijdag moest ik direct naar een toneelvoorstelling van mijn partners moeder dus ja...ik had graag nog eens komen kijken maar dat kan dus niet... ben wel heel blij dat je aan mij gedacht hebt om te laten weten hoe je het vond en het stelt me al meer gerust. bedankt!ik ga nog eens een afspraak maken met art nouveau om alles op een rijtje te zetten. dus dan zal het wel in orde komen zekerbang afwachten!ivm de dj, die hebben we zelf gezocht dus we weten wat die ongeveer gaat draaien.alleszinds bedankt en sorry voor de late reactiegroetjeslotte