Terug naar overzicht
onlangs was hier een bruidje die haar schoenen daar heeft gekocht. Ze vond het wel de moeite.groetjes
Dat ben ik! Bij mij was het heel toevallig hoor, wij logeerden een weekendje in Vlissingen en op de eerste dag passeerden we die winkel. Bij het binnenkijken zag ik daar allemaal trouwschoenen staan, en dus ben ik maar eens een kijkje gaan nemen.Het paar dat ik eerst leuk vond, was ook weer duur (160 euro of zo, en ik doe zo'n schoenen echt noooooit meer aan, dus ja), maar ze zei dan dat ze een hele reeks schoenen had, van Viviane, die maar 49 euro kostten. Ik heb dan gewoon een zestal paar aangetrokken, en de laatste waren de besten. Ze hebben wel niet steeds alle maten van elke schoen, dus daar moet je wel rekening mee houden. Bij mij zat het wel goed, anders moet je gaan bestellen en zo, dus dat is ook vervelend. Ze hebben keuze uit een 20tal paar. Ik was heel blij met mijn goedkope schoenen, en ook tevreden van de service (heel vriendelijke mevrouw), maar of je dan enkel daarvoor naar daar gaat rijden... Ik heb hier ook al bruidjes gehoord die superkoopjes doen in de solden, dus ja...In elk geval, ik kan er niets slechts van zeggen, het was echt een meevaller voor mij, hou er enkel rekening mee dat als je naar daar rijdt, en je vindt een leuk paar, dat het als je pech hebt wel kan dat je maat er net niet is. Misschien kan je haar eerst eens bellen om te vragen hoe ze dat zou oplossen. Ze hebben er ook heel wat lingerie, dus als je geen schoenen vindt... lol.Groetjes,Tania
Hallo Tania,Heel erg bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik dan toch eens naar Vlissingen rij, want ik wil echt niet zo veel geld uitgeven aan schoenen die ik 1 dag zal dragen. En onder mijn kleed zie je mijn schoenen toch amper.Uiteindelijk is Vlissingen niet zo heel ver rijden voor mij.In elk geval bedankt voor de info.Groetjes,Sofie
Ik ben er zelf nog niet geweest, maar Elsa Coloured Shoes gaan (ook in NL) is misschien een oplossing? Ik dacht dat je daar je schoenen kan laten kleuren (achteraf) in elke mogelijke kleur! Op die manier zijn je schoenen 'herbruikbaar'.