TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
15-10-2005
|
6-12-2004 15:38:46
Beste Lieve, Ik weet niet of er ook in Limburg ergens een winkel is van Nicole Cadin, maar in Antwerpen zelf wel en die heeft vanalles. Ze heeft gewone trouwkleding, maar ook kleding die feestelijk is maar die je kan afdragen, zoals broeken, topjes, vestjes,... Je moet daar echt eens gaan kijken. Ik heb daar zelf mijn kleren voor mijn broer zijn trouw gevonden en de prijs. Groeten, Lien
|
|
Lieve
11-6-2005
|
6-12-2004 15:57:20
Hey Lien Merci voor de tip. Ik heb even op het internet gezocht en er is in Maasmechelen een winkel van Cadine dus daar ga ik zeker eens kijken.
Groetjes
|
|
An
13-5-2005
|
6-12-2004 19:05:59
Hoi Lieve,
Als je geen zin hebt in een traditioneel trouwkleed, maar toch origineel en afdraagbaar uit de hoek wil komen, is ANUNA te Hasselt echt een aanrader. Ik heb er mijn trouwkleed gekocht, maar ze hebben daar ook een grote keuze aan feestelijken, aparte kledij. Ga zeker eens een kijkje nemen, ze helpen je er graag verder zonder opdringerig te zijn.
Groetjes en veel plezier bij het uitzoeken,
An
|
|
An
13-5-2005
|
6-12-2004 19:06:00
Hoi Lieve,
Als je geen zin hebt in een traditioneel trouwkleed, maar toch origineel en afdraagbaar uit de hoek wil komen, is ANUNA te Hasselt echt een aanrader. Ik heb er mijn trouwkleed gekocht, maar ze hebben daar ook een grote keuze aan feestelijken, aparte kledij. Ga zeker eens een kijkje nemen, ze helpen je er graag verder zonder opdringerig te zijn.
Groetjes en veel plezier bij het uitzoeken,
An
|
|
Meike
21-5-2005
|
7-12-2004 16:38:03
Hey Lieve,
Zeker langs Nicole Cadin gaan. Ik heb er ook een rok gevonden voor onze trouw op 21/5 en het is er een die ik nadien voor een ander feest ook nog gemakkelijk kan dragen. Het enige minpuntje vond ik de onvriendelijke bediening maar dat was in Antwerpen. Misschien is het in Maasmechelen beter. Alleszins veel succes.
Groetjes,
Meike
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|