Terug naar overzicht
Goedemorgen Sophie,André en ik (Hilde) trouwen op 7 januari a.s. op het gemeentehuis te Heist op den Berg om 15.30 uur en op zaterdag 8 januari is iedereen uitgenodigd om onze dankmis bij te wonen en dit om 16 uur in het kerkje van Gestel. Deze mis wordt opgedragen met live-muziek. André zit niet in de mode-wereld. Gaat uit werken en oefent 's avonds zijn hobby uit als bijberoep : fietsen herstellen. Hij is trouwens ook een liefhebber mountainbiken. Hopend op een goede reactie van u, met groetekes van zijn aanstaand bruidje, Hilde.
Wij zijn een jong koppel en trouwen op 6 januari a.s.Wij zijn dan 9 jaar samen en we hebben reeds 2 kindjes. Mijn toekomstige echtgenoot is 26 jaar jong. Wij trouwen in Lokeren Oost-vlaanderen. Om 14.00 uur op het stadhuis en om 15.30 uur in de OLV-Kopkapel te Lokeren. Onze feest is in Tybeert, Daknam. www.tybeert.be groetjes
Hoi nathalie en Hilde,Ik zou jullie graag bereiken. Kunnen jullie mij aub een privé-mailtje sturen naar sophie_reyntens@hotmail.comBij voorbaat dank,vriendelijke groetenSophie