Nu Online
Momenteel zijn er 746 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkaart

8-1-2008 13:06:25
Hallo iedereen. Ik trouw op 4 juli 2008. Wij bekostigen zelf ons feest en daarom willen we onze trouwuitnodigingen zelf ontwerpen. Iemand ideeën? Hoe moeten we er aan beginnen en in welk programma?
Groetjes Daisy

Daisy
4-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1045

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik8-1-2008 13:39:25

Hey,

Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar zo simpel vond ik het niet (OK, ik heb wel een beetje twee linkerhanden) Het hangt er ook vanaf wat je precies wenst, maar met Photoshop kan je al een eindje ver geraken.
Word is ook te doen als je er geen afbeeldingen of foto's bij wenst te plaatsen.

Uiteindelijk is ons ontwerp bij een drukker beland en die zal alles perfectioneren en professioneel drukken. Kost ons € 200 voor 60 uitnodigingen. Dit is inderdaad niet zó goedkoop, maar ik denk dat ik er zelf ook wel wat geld had mogen aan spenderen voor inktpatronen en dergelijke. Om van mijn geduld nog maar te zwijgen.

Succes en laat je creativiteit maar de vrije loop...

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik8-1-2008 13:42:21

Nog een tipje: ga eens naar een papierhandel (bv. AVA) en bekijk welke formaten er zijn, de soorten papier en in welke kleuren beschikbaar.
Houd verder ook rekening met het gewone postformaat (te vinden op de site van De Post) bij je ontwerp, want anders moet je je uitnodigingen dubbel frankeren.

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik8-1-2008 13:44:48

Dag Daisy
Ik ben aan de slag gegaan in Publisher. Daar kan je kiezen welk soort kaart je wil en je hebt veel mogelijkheden.
Bij Ava kan je dan papier bestellen of de pakketjes kopen al naargelang wat jullie willen en eraan willen uitgeven.
Wij betalen ook alles zelf en houden het low-budget.
Inkt haal ik bij Makro en dat valt goed mee.
Veel succes
Hilde

Veerle
31-10-2007
 Meld misbruik8-1-2008 16:42:25

Hoi Daisy,
Wij hebben bij AVA houten kistjes gekocht (was rond de communieperiode) en daar een soort boekje van gemaakt. Heel veel leuke reacties op gekregen. 't is wel wat zoeken naar hoe je iets het best kan doen, maar eens je samen bezig bent lukt het wel. Is trouwens ook een goede manier om elkaar nog beter te leren kennen ;-)
Succes!
Groetjes, Veerle

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik8-1-2008 21:31:08

dag dames

ik heb de mijne zelf gemaakt en deze week rondgebracht en heb veel positieve reacties gehad
vanessa.van.de.putte@telenet.be

groetjes vanessa
28juni2008

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik9-1-2008 9:35:07

Hey,

Onze invitaties (een honderd-tal) zullen nog geen €70 kosten.

We hebben het simpel gehouden: een ontwerp met een foto van ons mbv een soort photoshop programma'ke. Dit ontwerp laten we als foto ontwikkelen op formaat 10x20 (€ 0,30 per stuk, gewoon jpg afleveren bij fotograaf), plakken het op stevig bordeaux papier, nog een mooie envelop van de AVA en voilà, een origineel kaartje voor toch weinig geld.

Veel succes met jullie ontwerp!

Groetjes,

Dirk

Joke
19-4-2008
 Meld misbruik9-1-2008 9:46:34

Als je er niet mee in zit om alles een beetje op maat te snijden achteraf, kan je alles ook gewoon in powerpoint maken. Dat hebben wij gedaan, met foto's erbij en alles en ik vind het resultaat echt mooi. We hebben er nu zelfs een viertal waar we nog tussen twijfelen. Het hoeft echt allemaal niet zo moeilijk en duur te zijn! Veel succes

Joke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info