TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Soetkin
26-4-2008
|
8-1-2008 13:39:25
Hey,
Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar zo simpel vond ik het niet (OK, ik heb wel een beetje twee linkerhanden) Het hangt er ook vanaf wat je precies wenst, maar met Photoshop kan je al een eindje ver geraken. Word is ook te doen als je er geen afbeeldingen of foto's bij wenst te plaatsen.
Uiteindelijk is ons ontwerp bij een drukker beland en die zal alles perfectioneren en professioneel drukken. Kost ons € 200 voor 60 uitnodigingen. Dit is inderdaad niet zó goedkoop, maar ik denk dat ik er zelf ook wel wat geld had mogen aan spenderen voor inktpatronen en dergelijke. Om van mijn geduld nog maar te zwijgen.
Succes en laat je creativiteit maar de vrije loop...
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
8-1-2008 13:42:21
Nog een tipje: ga eens naar een papierhandel (bv. AVA) en bekijk welke formaten er zijn, de soorten papier en in welke kleuren beschikbaar. Houd verder ook rekening met het gewone postformaat (te vinden op de site van De Post) bij je ontwerp, want anders moet je je uitnodigingen dubbel frankeren.
|
|
Hilde
14-6-2008
|
8-1-2008 13:44:48
Dag Daisy Ik ben aan de slag gegaan in Publisher. Daar kan je kiezen welk soort kaart je wil en je hebt veel mogelijkheden. Bij Ava kan je dan papier bestellen of de pakketjes kopen al naargelang wat jullie willen en eraan willen uitgeven. Wij betalen ook alles zelf en houden het low-budget. Inkt haal ik bij Makro en dat valt goed mee. Veel succes Hilde
|
|
Veerle
31-10-2007
|
8-1-2008 16:42:25
Hoi Daisy, Wij hebben bij AVA houten kistjes gekocht (was rond de communieperiode) en daar een soort boekje van gemaakt. Heel veel leuke reacties op gekregen. 't is wel wat zoeken naar hoe je iets het best kan doen, maar eens je samen bezig bent lukt het wel. Is trouwens ook een goede manier om elkaar nog beter te leren kennen ;-) Succes! Groetjes, Veerle
|
|
vanessa
3-12-2010
|
8-1-2008 21:31:08
dag dames
ik heb de mijne zelf gemaakt en deze week rondgebracht en heb veel positieve reacties gehad vanessa.van.de.putte@telenet.be
groetjes vanessa 28juni2008
|
|
Dirk
14-6-2008
|
9-1-2008 9:35:07
Hey,
Onze invitaties (een honderd-tal) zullen nog geen €70 kosten.
We hebben het simpel gehouden: een ontwerp met een foto van ons mbv een soort photoshop programma'ke. Dit ontwerp laten we als foto ontwikkelen op formaat 10x20 (€ 0,30 per stuk, gewoon jpg afleveren bij fotograaf), plakken het op stevig bordeaux papier, nog een mooie envelop van de AVA en voilà, een origineel kaartje voor toch weinig geld.
Veel succes met jullie ontwerp!
Groetjes,
Dirk
|
|
Joke
19-4-2008
|
9-1-2008 9:46:34
Als je er niet mee in zit om alles een beetje op maat te snijden achteraf, kan je alles ook gewoon in powerpoint maken. Dat hebben wij gedaan, met foto's erbij en alles en ik vind het resultaat echt mooi. We hebben er nu zelfs een viertal waar we nog tussen twijfelen. Het hoeft echt allemaal niet zo moeilijk en duur te zijn! Veel succes
Joke
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|