Terug naar overzicht
Hey Liesbeth,Ik ben er nooit naar een trouw geweest maar als het je enigzins wat kan gerust stellen : Ik heb er ooit een bedrijfsfeest gehad, (wel in een vrij grote zaal) was toen dik in orde , en de hapjes en zo ook hoor! Smaken verschillen ook en het kan altijd eens zijn dat het wat minder is .. maar mij lijkt het toch zeker ok te zijn! Veel succes nog !
Hoi, ik begrijp inderdaad jullie ongerustheid. Maar uit ervaring kan ik vertellen dat wij op de trouw van mijn broer zeer posetief waren door de aankleding en bedining in de zaal. ze gebruiken ook vernieuwende kooktechnieken ( schuimpjes enzo) en daar moet je natuurlijk voor openstaan. Hun (huidige) chef kok vind je zelf in de gault-millauvan enkele jaren terug. en dat wil toch ook wel wat zeggen.Tip doen ze geen proefmenus ??
hallo Liesbeth,wij zijn vorig jaar getrouwd in Den Lavaar en het was echt af. alles was dik in orde, de zaal was echt mooi aangekleed en verlicht. voor ons was het ook belangrijk dat we onze zeg hierin konden doen. het personeels is supervriendelijk en de samenwerking verliep echt zeer vlot. regelmatig komen we nog in de brasserie. Ik zou me niet te veel zorgen hierover maken, en anders kan je er zeker met de verantwoordelijke over praten.groetjes en succes,Marie
Wij hebben op 2 oktober een afspraak voor bovengenoemde zaal. Eigenlijk vinden we zo goed als geen foto's op het internet over deze zaal.Misschien dat jullie er een paar willen delen? Ben echt benieuwd, en het lijkt ons ook een pracht locatie!! Foto's mogen eventueel ook prive gestuurd worden. Alvast bedankt voor de reacties, Line