TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessy
30-6-2007
|
8-1-2008 19:21:23
Hallo,
Bij mij heeft iemand van Jafra dat gedaan. Eerst een workshop bij me thuis, een proefmake up en dan op de dag zelf is ze langs gekomen om mijn make up te doen en die van mijn ma en getuige. Zelf geef ik nu ook zo'n workshops en bruidsmake up, dus mocht je interesse hebben mag je altijd mailen!Zelf ben ik van Beveren, dus dat is neit ver he! jeske_la@yahoo.com, nog veel succes!!
|
|
Ellen
1-10-2008
|
9-1-2008 7:32:52
Nathalie (www.kapsteraanhuis.be ) is van jouw regio. Je kan al eens kijken op de site
groetjes
|
|
Sofie
3-5-2008
|
10-1-2008 22:27:25
hey,
ik heb gekozen voor Nathalie, ik ga op 29 maart voor een proefkapsel. Ik trouw ook op 3 mei dus... bij een vriendin is ook iemand van Jafra geweest, alles was goed in orde, maar ik ben zo niet te vinden voor het geven van die workshops...
Groetjes Sofie
|
|
Stefanie
|
11-1-2008 9:58:47
|
|
evelien
8-12-2007
|
11-1-2008 16:31:01
Hoi,
ik ben vorige maand getrouwd. Ik was ook eerst van plan van die kapster aan huis te nemen, maar vond haar ontzettend onvriendelijk aan de telefoon en een vriendin van mij die gehuwd is in de zomer, heeft haar gehad en was er helemaal niet tevreden over... Nu ja, niets houd je tegen uiteraard! MIsschien had ze gewoon een slechte dag :-)
Ikzelf ben bij Sizzers geweest uit Sinaai: Sofie heeft mijn make-up, nagels en haar gedaan voor minder dan 50 euro en het was prachtig. Je gaat eerst langs voor uitleg en overleg, ze bekijkt je haar, probeert eens iets (dat is gratis). Dan doet ze je proefkapsel en proefmake-up (30 euro geloof ik) en op de dag zelf komt ze aan huis en maakt ze je de mooiste vrouw ter wereld (allé, zo voelde dat toch :-)). Je moet maar eens op hun website kijken. Ik had nog geen vaste kapper, maar sinds onze trouw zou ik niet meer willen ruilen :-)
Veel succes!
Evelien x
|
|
Emelie
26-7-2008
|
12-1-2008 22:53:23
Hey,
Ik heb gisteren mijn proef gehad door Nada. Die heeft ook mijn haar gedaan. Een echte aanrader. Die heeft mij echt het gevoel gegeven van dat ik de bruid ben en dat ik er perfect moet uitzien op mijn speciale dag. Mijn toekomstige vond dat ik er beeldig uitzag :-)
groetjes emelie
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|