Nu Online
Momenteel zijn er 352 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen zelf maken

8-1-2008 15:30:30
We zijn van plan om onze uitnodigingen zelf te ontwerpen. Ik vroeg me af of er mensen zijn die mij voorbeeldjes kunnen doormailen?

Alvast bedankt
Marijke
marijke_defranc@hotmail.com

Marijke
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1697

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik8-1-2008 18:51:39

ik ga je mailen

grts cindy

Lynn
10-5-2008
 Meld misbruik8-1-2008 18:59:11

kunnen jullie dit misschien ook naar mij mailen,
kei hard bedankt

lynn.van.goolen@telenet.be

Katrien
24-5-2008
 Meld misbruik8-1-2008 21:15:37

Cindy,

Ik ben ook van plan de uitnodigingen zelf te maken. Ik heb mooie wenskaarten gekocht met harten en zou deze eventueel inscannen of eventueel een foto in sepia van waar hij me ten huwelijk heeft gevraagd en dit als achtergrond. Zou je mij jullie voorbeeld ook eens willen mailen, ideetjes zijn altijd welkom.

Mijn e-mail is katrien.bams@gmail.com

Alvast bedankt.

Groetjes
Katrien

Katrien
24-5-2008
 Meld misbruik8-1-2008 21:15:52

Cindy,

Ik ben ook van plan de uitnodigingen zelf te maken. Ik heb mooie wenskaarten gekocht met harten en zou deze eventueel inscannen of eventueel een foto in sepia van waar hij me ten huwelijk heeft gevraagd en dit als achtergrond. Zou je mij jullie voorbeeld ook eens willen mailen, ideetjes zijn altijd welkom.

Mijn e-mail is katrien.bams@gmail.com

Alvast bedankt.

Groetjes
Katrien

vanessa
3-12-2010
 Meld misbruik8-1-2008 21:28:26

dag dames

ik heb de mijne zelf gemaakt en deze week rondgebracht en heb veel positieve reacties gehad
vanessa.van.de.putte@telenet.be

groetjes vanessa
28juni2008

Kim
26-7-2008
 Meld misbruik9-1-2008 7:20:11

Hallo
wij zouden onze ook zelf willen maken.
kan je de vb mss ook naar mij mailen.
kimrennen@hotmail.com

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik9-1-2008 9:26:52

Hey,

Ik heb jullie een voorbeeldje gestuurd van ons kaartje.

Onze invitaties (een honderd-tal) zullen nog geen €70 kosten!

We hebben het simpel gehouden: een ontwerp met een foto van ons mbv een soort photoshop programma'ke. Dit ontwerp laten we als foto ontwikkelen op formaat 10x20 (€ 0,30), plakken het op stevig bordeaux papier, nog een mooie envelop van de AVA en voilà, een origineel kaartje voor eigenlijk heel weinig geld.

Veel plezier met jullie ontwerp!

Groetjes,

Dirk

Peggy
8-8-2008
 Meld misbruik10-1-2008 7:25:07

Hey allemaal,

ook ik wil graag mijn kaartjes zelf maken met een foto van onze verloving op de achtergrond. Mailen jullie mij ook jullie voorbeeldjes? peggy.lodewyckx@telenet.be
Bedankt!! Veel succes

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik10-1-2008 17:56:14

heb naar iedereen gemaild!!!
mag ik ook eens jullie voorbeeldjes??

thx
grts cindy

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik10-1-2008 19:57:35

Wij zouden onze uitnodigingen ook zelf willen maken maar weten totaal niet waar te beginnen. Kunnen jullie mij ook wat ideetjes en vbn sturen aub! Ik zou jullie zeeeer dankbaar zijn! tinabillen@telenet.be
groetjes, Tina

Heidi
12-7-2008
 Meld misbruik10-1-2008 21:52:23

Ook ik zou graag zelf mijn uitnodigingen maken. Voorbeelden zijn welkom.

Heidi.Michiels01@telenet.be

Dank u wel

Els
30-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 11:18:40

Ook ik maak onze uitnodigingen zelf. We zijn naar het strand getrokken met onze hond. Hebben onze namen in het zand, dicht bij de zijlijn van het water geschreven en hebben dan een foto getrokken van onze namen, met de hond er fier naast en de zee op de achtergrond. Deze foto komt vooraan met daaronder een tekstje: 'Al kwispelend kondig ik aan, dat mijn baasjes trouwen gaan.'
In AVA laten we de binnenkant bedrukken en dan komt er handgeschept papier rond de kaart, samen met een lintje of zo om alles bij elkaar te houden. Op de enveloppen schrijf ik dan met zo een gouden stift de adressen.
hopelijk ben je er iets mee. een voorbeeld kan ik nog niet doorsturen, want begin er volgende week pas aan.

ik vind zelfgemaakte kaarten wel iets meer hebben dan gewoon van die uitnodigingen die je uit een boek moet kiezen. Toch niet iets persoonlijker...

De menukaarten en misboekjes komen in hetzelfde concept.

Els, nog 136 dagen...hoogtijd dus om eraan te beginnen.

Irjen
27-6-2009
 Meld misbruik17-1-2008 15:34:57

Hey, ook wij gaan onze uitnodigingen zelf maken, maar dan niet op papier...we zouden graag een dvd maken met een filmpje waarop we alles aankondigen, het hoesje zou dan natuurlijk ook alle info bevatten voor de mensen die geen dvd speler hebben. Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben? Anders mag je me dit steeds mailen: irjen_rasschaert@hotmail.com

Lesley
31-5-2008
 Meld misbruik31-1-2008 23:01:32

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info