Terug naar overzicht
Hallo Vicky,Als het je een beetje kan geruststellen: ik heb het staaltje van mijn jurk meegekregen op het moment dat ik mijn jurk bestelde en dat stofje voelt ook anders aan dan de jurk zelf. De verkoopster heeft wel het soort stof met een stiftje op het plastic zakje geschreven, dus het kan best dat het staaltje ook effectief van een andere stof gemaakt is. Mijn jurk is gemaakt van tafta en de jouwe van zijde dus het zou kunnen dat ze dat niet voor de staaltjes gebruiken. Ik zou mij er niet al te ongerust in maken en als je toch blijft twijfelen, zou ik gewoon de winkel even bellen om zekerheid te hebben. Ik ken wel het gevoel van achteraf beginnen twijfelen, hoor. Ik wist plotseling ook niet meer of ik nu wel duidelijk gezegd had dat een bepaald detail aan mijn jurk in een bepaalde kleur moest. Heel normaal dus...!Groeten,Griet
Hey GrietBedankt voor de geruststelling.Toch heb ik als een echte bruid to be even gebeld naar de winkel..Ze zeiden dat het staaltje idd gaat over de kleur niet over de stof!!oef:-)