Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

9-1-2008 7:26:55
hallokes allemaal,

wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar de dominecaanse.
Zijn er nog die daar naartoe gaan?
Welke hotels zijn daar aan te raden?
Via welke touroperator hebben jullie dit geboekt?

alvast bedankt
Kim

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 693

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik9-1-2008 8:05:40

Hoi,

Ik ben zelf al 2X in de Dominicaanse Republiek geweest. Telkens verbleven we in het Barcelo Bavaro Beach resort en dit is zeker een aanrader. Gewoon geboekt via Neckermann.

Groetjes,
Kirsten
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik9-1-2008 9:16:59

Hey Kim,

Ook wij zijn daar al 2X geweest. Ga je naar Punta Cana of Puerta Plata? Ook wij boeken dit steeds via Neckermann. Hou de promo's goed in het oog. The Canoa Coral by Hilton was zeker ook de moeite ! Een duiken is daar echt magnifiek x

Vi en Tony
07/06/08

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik9-1-2008 11:43:33

hey,

ik ben paar jaar geleden naar de Dominicaanse op reis geweest en heb daar toen in een Iberostar hotel gelogeerd in het zuiden (via Neckermann), iets met Dominicus... (je moet eens kijken in de cataloog)! Was dik in orde! Er waren daar veel koppeltjes op huwelijksreis en die waren ook allemaal heel enthousiast!
De Iberostar hotels zijn echt heel goed, en deze in de caraïben staan heel hoog aangeschreven. Wij hebben er al in verschillende gelogeerd, en zijn nog nooit ontgoocheld geweest. Een echte aanrader.

Momenteel zijn er vroegboekkortingen bij Neckermann (tot eind deze week als ik me niet vergis). Deze zijn zeker de moeite waard!

De Iberostar Varadero is ook een echte aanrader, daar zou ik zo terug gaan. Is wel in Cuba... Maar dat ligt niet zover van de Dominicaanse natuurlijk ;-)

Groetjes,
Karolien.
23/5/2009

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik9-1-2008 12:31:20

persoonlijk hou ik niet van grote hotels zoals op de domunicaanse maar das kwestie van goesting natuurlijk he ☺

hou er wel rekening met het weer, want er zijn verschillende maanden blijkbaar slecht weer /orkaanseizoen

kijk ook eens in de gids van pegase en jetair en vip selections, zijn meestal iets romantischere hotels en voor een huwelijksreis mag dat al eens wat meer luxe zijn he

Nele
11-10-2008
 Meld misbruik9-1-2008 12:49:26

Dag Kim,

Alle RIU-hotels in Punta Cana zijn een aanrader. Wij gaan zelf in juni naar Riu Palace Punta Cana. Superluxe en zalig genieten :-)

Mvg
Nele

kim
29-8-2008
 Meld misbruik9-1-2008 13:56:35

Ook ik en mijn verloofde zouden graag naar de dominicaanse gaan of iets in die aard. Het probleem is dat wij op 29 augustus trouwen en volgens ik gehoord heb is dat net de periode van het orkaanseizoen of is het te doen? Weet er anders nog iemand een leuk alternatief waarbij er geen orkaanseizoen is?

Groetjes

sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik9-1-2008 15:58:07

Hey,

Prachtige plaats voor een huwelijksreid. Ben er ook al op vakantie geweest , in puerto plata. Is meer natuur en zo dan in punta cana. Punta Cana is dan weer het typische : witte stranden + blauw zee, zeeeer mooi. De Riu hotels zijn er zeer goed . Zat zelf in riu merengue maar er zijn ook nog 2 riu hotels langs! Echt de moeite , all in formule. Orkaan seizoen is meer in oktober + november (toen ik er ook was) maar viel nog goed mee. In de zomer liggen de prijzen wel een stukje hoger! Veel succes nog !

Karlo
8-8-2008
 Meld misbruik9-1-2008 21:04:18

Wij zijn vorig jaar op reis geweest naar Bahia Principe San Juan. Na het afschuimen van een aantal websites met reisbeoordelingen zou dit een van de beste van de Dominicaanse zijn. Je zit in het noorden (puerto plata), dus een amberkleurig strand, geen spierwit. Maar voor de rest een prachtige omgeving (de azuurblauwe zee, de palmbomen, ...) en een zeer mooi hotel (mooie kamers, vriendelijke bediening, ...). En je zit in een resort met een privé-strand, als enige hotel in een paar kilometer omtrek. Dus relatief rustig, al is het dan nog een mega-hotel.
Echt wel de moeite.
Geboekt via Sunjets, dat was by far het goedkoopste op de Belgische markt.

Groetjes,
Karlo
www.080808.tk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums