Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verloofdenwerking

9-1-2008 12:15:32
Hey,
Gisteren zijn er mensen van de parochie ons komen uitnodigen om de verloofdenwerking bij te wonen. Dat zijn 4 avonden waarbij je andere verloofde koppels ontmoet, en praat over het huwelijk. Zijn er nog koppels die dit gedaan hebben? Wat vonden jullie ervan?
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
09/08/08

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 677

Johan

Meld misbruik9-1-2008 14:09:22

zie op 6/1/2008 bij 'kerkelijk huwelijk'
vraag van Joke

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik9-1-2008 17:02:39

Laat je eens weten hoe het geweest is, Amber?

Els
30-5-2008
 Meld misbruik14-1-2008 16:20:17

hey,
Wij zijn vorige vrijdag voor de eerste keer naar zo een avond gewees bij ons in de parochie.
Heel gezellig en eigenlijk wel nog plezant. Je ziet een aantal andere koppels en je hoort zo eens bij de rest hoe het allemaal loopt bij hen. boeiend!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik28-2-2008 13:02:23

wij hebben zo een verloofdendag moeten doen de laatste zondag.
Elke parochie is natuurlijk anders, maar ik vond het onze relatief saai.
Allé pas op, het stoorde mij niet om er te zitten ofzo, maar eens na de middag begon het mij een beetje te lange te duren.
Wij werden begeleid door 3 koppels die al twintig jaar getrouwd zijn.
Bij ons zag de dag er als volgt uit:
- voormiddag, getuigenissen van de begeleidende koppels over hun huwelijk, oefeningen doen (hoe ga jij met ruzie om en je partner? vul vragen in over je partner op seksueel vlak en vergelijk de antwoorden, groepsgesprekken, hoe denken jij en je partner over god?)
- namiddag, overloop van de kerkdienst (wel heel interessant!) en het opstellen van een voorbede en een schuldbelijdenis en een voorbeeld volgen van een kerkdienst.
Nu kijk, ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar mijn vriend en ik heb over alles een heel open dialoog dus op dat vlak hebben we elkaar niet beter leren kennen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info