Terug naar overzicht
hallo,wij zijn er eens gaan brunchen en van eten is het er echt super!!Wij zijn er ook gaan kijken, maar vonden voor ons de zaal te groot.Grote voordeel, als bruidspaar krijg je een kamer in het hotel. en je gasten kunnen ook blijven slapen.groetjesMaureen10mei2008
hallo mieke,we zijn er een paar keer geweest omdat de nieuwjaarsreceptie van m'n werk er altijd is. het is elke keer dik in orde geweest.brunchen hebben we er ook is gedaan en daarmee was ook alles in orde. de zaal is heel groot maar als ik me niet vergis kan die gehalveerd worden door panelen die ze ergens bevestigen.succes
Hey MiekeMisschien ben ik te kieskeurig, maar ik zou het boeltje niet vertrouwen. Zelf ben ik daar naar een feestje geweest van onze Jiu-jitsuclub en het eten vond ik maar povertjes... Nu dat is natuurlijk ieder zijn smaak en ik ben vegetarier... Op zich heb ik dan nit veel te zoeken in een brochetterie :)Maar ik heb verhaaltjes gehoord van achter de schermen van mijn uitzendkrachten die mij wel zorgen baren... Qua hygiene dan... Die geruchten (want ik heb het natuurlijk nooit zelf gezien) neig ik wel te geloven omdat die keer dat wij er waren alels niet echt proper lag (vuile vloer,...)Ik wil echt niet de negatieve zijn, maar 'k wil het je ook gewoon meedelen :)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be