Terug naar overzicht
Hallo naamgenootje,Onze grote dag is op 11/06/2005. Maar vorige jaar zijn we op reis geweest naar Thailand. Gewoon prachtig. We hebben 2 weken rondgereisd en daarna nog een weekje geluierd op het strand. De prijs valt best mee, het klimaat er in de juli-augustus best te doen, heel vriendelijke mensen en best wel luxueus...(Best Tours)Zelf zijn we er nog niet uit waar wij op huwelijksreis gaan, dus zal ik alle reacties op je berichtje opvolgend.Veel succes ermee,Mieke
Hallo Miekes :-)Wij twijfelden tussen Rosas en Lloret de Mar in Spanje, maar ik vind Lloret ook te toeristisch, dus hebben we uiteindelijk voor Rosas gekozen. Het weer is er in die periode uitstekend en de prijzen zijn zeker te doen. Al heb ik begrepen dat jullie blijkbaar wat verder willen trekken?Groetjes,Ingrid
Mijn vriend heeft een hotel op het eiland DOMONICA en heet de Caribian Lodge met veel natuur en weinig of geen toerisme.Vraag achter Chris op het nr 015/226002
Mieke,Wij zijn momenteel ook aan het rondkijken voor onze huwelijksreis. Iemand gaf me de tip om naar Bali te gaan. Ondertussen zijn we volledig gewonnen voor dit idee. We gaan de combinatie Java-Bali maken (eventueel ook Lombok) maar we weten nog niet onder welke formule. Zelf rondtrekken, georganiseerde rondreis... succes!Karen
Hey Mieke, wij trouwen pas eind 2005 maar zijn in oktober 2004 naar Tanzania geweest. Het was een ongelooflijke reis. 12 dagen safari (jeep, hiking) en dan nog vijf dagen Zanzibar. We hebben de armoede van dicht meegemaakt vooral gedurende onze hiking met de Masaai en ja het doet je inderdaad wat maar vergeet niet dat door je aanwezigheid daar de plaatselijke gemeenschap ook wel helpt. Moest ik terugkunnen, direct. De mensen zijn supervriendelijk, de natuur is ongelooflijk mooi. Indien je nog vragen hebt, neem gerust contact op via mijn e-mail sylvie_seurinck@hotmail.com.Saloeties, Sylvie