Terug naar overzicht
Hey KathleenIk ben er nog niet naar een feest geweest maar wel al met het werk op vergadering met lunch. Het was daar altijd heel verzorgd en lekker. Personeel was ook vriendelijk, maar ja, 't is ondertussen toch ook al meer dan 1.5 jaar geleden dat ik er geweest ben dus dat kan wel veranderd zijn.Groetjesellen21-06-08
Hallo,Ikzelf ben er in juni getrouwd en het was echt AF! Je krijgt ook een kamer ter beschikking, zodat je ook niet meer naar huis moet en 's morgens kan je allemaal tesamen ontbijten, je gasten kunnen aan een verminderd tarief blijven slapen. We mochten dan nog tot 's middags 17u op de kamer blijven en we zijn nog gaan zwemmen. We waren precies op weekend! Het avondfeest zelf was ook in orde, niets op af te keuren, ne echte aanrader!PS: als je nog iemand zoekt voor je make up kan ik je mss ook wel helpen.
Badankt voor de reacties!!Graag had ik nog vernomen of het eten voldoende is.Ik had horen vertellen dat het eten niet zeer veel was. Wordt er nog nabediend met het hoofdgerecht?Groetjes
Hallo Bij ons hadden we echt genoeg met het eten en een zeer lekker dessertenbuffet!Groetjes