Terug naar overzicht
Hey!De meeste mensen organiseren het allemaal zelf hoor ;) ALs je je email achterlaat stuur ik je mijn lijstjes eens door. Hier op het forum staat alvast ook al eentje!Groetjes
hey!ik heb via het net verschillende lijstjes gedownload (ben nogal controle-freak...). hier op trouwen.com is er ergens ook 1, bij 'mijn planning' denk ik.veel plezier!
Hey Cathy,Uiteraard, ik ben misschien niet specifiek genoeg geweest. Met zelf organiseren bedoel ik natuurlijk dat wij gewoon een zaal hebben genomen en dat wij nu zelf op zoek moeten gaan naar versiering, obers, brouwer, enz.Kzou niet willen dat ons feest begint en dat ik vergeten ben om bierglazen te voorzien bij wijze van spreken ;-)Mijn email adres is peggy.lodewyckx@telenet.be
Ik heb lijstjes & een draaiboek voor een eigen feestje doorgestuurd. Succes!
Hey, ik krijg steeds een failure notice. ANders moet je me zelf even een mailtje sturen op cathy.goffin@gmail.com. Groetjes
Hoi,Als het kan mag je het mij ook eens doorsturen.Serge.thijsen@telenet.beEn wij trouwen ook op 08/08/08 en doen ook alles zelf zoals jullie.Waar trouwen jullie?Wij in Lanaken (Limburg)Veel succes er nog mee.Spannend é, het zal er snel zijn nu.Groetjes Evi
Hallo Peggy,Wij gaan ons feest ook zelf organiseren,maar wij nemen wel obers van de zaal zelf.Wij moeten dan nog zelf voor de versiering zorgen, de hapjes, de dj en de bruidstaart.Voor de rest is daar alles zelf aanwezig.
Ohja,Ik raad je aan als je voor hapjes kiest, deze bij een groothandelaar te kopen (veel beter koop)
Hey Evi,Wij trouwen in Kontich, bij Antwerpen.Veel succes met jullie trouw!Ik lees nu maar pas je berichtje, ik denk dat ik dat lijstje niet meer heb omdat ik zoiets al van mezelf had. Ik zal thuis eens kijken of ik je iets kan doorsturen. (ben nu op mijn werk)Groetjes, Peggy