Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Torhout

10-1-2008 0:11:23
hoi hoi bruidjes ik ben op zoek naar de ceremoniewagens, originele trouwringen, bruidskapsels (heel lang haar), tekstjes voor misboekjes, bruidskindjes, hoe de dag gaat verlopen: 14u gemeentehuis, 15u kerk, ophaling familie,... zowat vanalles die rond trouwen gaat want ik weet totaal niet waar ik moet beginnen alle raad is welkom wij trouwen op 29-08-08 groetjes

Joke
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 469

katrien

Meld misbruik10-1-2008 9:25:15

Hallo, wij hebben heel lang zitten zoeken naar de gepaste dingen voor onze mooie dag. Ik geef onze keuzes door. We hebben deze vergeleken met andere maatschappijen en deze zijn prijs/kwaliteit de beste.
*mooiste, verzorgde wagens: LPP ceremonie Sint-Niklaas (wij betalen 850 euro voor een bus)
*ringen hebben wij van wim meusen (antwerpen) --> 1300 euro voor 2
*misboekjes moet je bij de pastoor gaan vragen, hij heeft er veel die jullie kunnen helpen.
*kindjes kan je vragen bij familie of vrienden
*bruidskapsels: ga eens langs bij favoriete kapper of zoek op "bruidskapsels" op google. Probeer je kapsel voor je trouw uit!

Hopelijk kan je hier wat mee doen.
groetjes katrien

katrien

Meld misbruik10-1-2008 9:25:31

Hallo, wij hebben heel lang zitten zoeken naar de gepaste dingen voor onze mooie dag. Ik geef onze keuzes door. We hebben deze vergeleken met andere maatschappijen en deze zijn prijs/kwaliteit de beste.
*mooiste, verzorgde wagens: LPP ceremonie Sint-Niklaas (wij betalen 850 euro voor een bus)
*misboekjes moet je bij de pastoor gaan vragen, hij heeft er veel die jullie kunnen helpen.
*bruidskapsels: ga eens langs bij favoriete kapper of zoek op "bruidskapsels" op google. Probeer je kapsel voor je trouw uit!

groetjes katrien

katrien

Meld misbruik10-1-2008 9:25:45

groetjes katrien

OLIVIER

Meld misbruik10-1-2008 11:53:47

Beste Joke,

Kunnen wij uw helpen?

mvg,
www.mediacarservice.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...