TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
27-12-2008
|
10-1-2008 9:40:50
hey Greet
wij trouwen een weekje later op 27 december en ik heb het gewoon opgelost door een namaakpels te huren in de bruidswinkel die ik over mijn schouders draag. En ik denk dat ik ook niet veel van de kou ga voelen door de opwinding van die dag.
Veel succes in je zoektocht
Groetjes Kim
|
|
Lien
16-2-2008
|
10-1-2008 9:47:50
Tja, ik ben ook een winterbruidje en mij hebben ze klaar en duidelijk verteld dat er niet echte een wintercollectie si in trouwjurken. Het wordt - zoals Kim aangeeft - meestal opgelost door een pelsje, een stola, een sjaal,.... Je kan daarin heel creatief zijn. een warm kleed zou ook niet ideaal zijn voor het feest 's avonds. Ikzelf heb het opgelost met een stola, maar denk ook dat ik volgende maand de ganse dag zal gloeien van blijheid :-))) Veel succes! Lien 16.02.2008
|
|
Cathy
24-5-2008
|
10-1-2008 10:03:35
Ik heb geen idee hoe duur het is, maar ik heb ooit een foto gezien van Amanada Wakely/Sposa, en ik dacht: moest ik in de winter trouwen, dat is het... het is een jurk met jas, echt prachtig... Het is de 5de jurk van de second collection: http://www.amandawakeley.com/web/bride0.html
Veel succes alleszins met het zoeken naar een jurk!
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
10-1-2008 10:32:49
Iedere bruidswinkel heeft wel jurken waar een jasje bij hoort of eentje met langere mouwen, maar je keuze is veel minder ruim.
Bij La Sposa in Roeselare heb ik enkele jurken met langere mouwen gezien en bij Robel (ook in Roeselare) was er een jurk waar er ook een jasje bij hoorde in dezelfde stof.
Succes met je zoektocht!
|
|
evelyne
20-12-2008
|
10-1-2008 14:23:54
Dag Greet.
Hoe leuk te vernemen dat jullie ook trouwen op 20 december!!! Waar precies? Hoe ver zitten jullie al met de voorbereidingen?
Gr Eef en Björn.
|
|
Dafne
|
10-1-2008 19:11:04
In de collecties van vera bride of leijten zitten wel een aantal jurken met lange mouwen of een vestje erover...
|
|
Greet
30-12-2008
|
11-1-2008 14:57:25
Hey Evelyne,
Nog geen last van stress hier, hoewel we eigenlijk nog ongeveer niets officieel gepland hebben. We zijn er gewoon nog niet uit hoe we het willen doen (groot, klein, chique of niet). Maar vlak voor de feestdagen is bij veel koppels niet zo'n populaire periode (als we de uitbaters van de feestzalen mogen geloven toch), dus we hebben nog wel effe tijd. Alleen dat kleed, tja, dat zou blijkbaar echt in januari beslist moeten zijn (kwestie van het winteraanbod nog te kunnen meepikken). En bij jullie?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|