Terug naar overzicht
ik heb hetzelfde probleem. men mama wil ook geen suitekledij, maar 't moet toch iets zijn he! Ik heb al gans Gent afgelopen met haar, maar dat is dus blijkbaar een probleem om iets gepast te vinden... we gaan eens naar Cora Kemperman en anders zal het toch iets worden van linea raffaellisucces met de planning!
Er is een winkel van Olivier Strelli in het centrum van Brugge op de Eiermarkt.
In Gent vind je in de:- Koestraat: de winkels van Oliver Strelli, Max Mara, Claudia Sträter- Volderstraat: Decotex (mijn mama gaat daar gaan kijken voor haar kledij op onze trouw)- Henegouwenstraat: Natan- Brabantdam: Chine, Caroline Biss, A Suivre (*),...- Korte Dagsteeg: XandresAl deze winkels liggen op een boogscheut van elkaar, dus heel handig als je twijfelt tussen verschillende outfits. (*)In de Brabantdam heb je ook de winkel "à Suivre", hier hebben ze 'echte' suitekledij, maar ook niet traditionele dingen, zoals gewoon een mooi kleedje met bijhorend jasje (was toch zo vorig jaar). Ik kan het je enkel aanbevelen om eens een kijkje te gaan nemen.Groetjes,Karolien.
Den Yzer in Ardooieze hebben een websitegroetjes
Hey Lottamijn mama verkoopt haar suitekledij.Hier de link : http://www.kapaza.be/detail/6617018/ Groetjes, Sarah