Terug naar overzicht
Misschien eens een carnaval winkel proberen?
hey LiesbetMisschien in de AVA?groetjes Eline & Stijn05/09/2008
bij AVA!
halloIk heb mijne aan een spotprijs van 4€ voor 200 stokjes gevonden in een bakkerszaak (waar je vormen, vormpjes,...soort groothandel) gevonden.GroetjesEl
mag ik eens vragen waarvoor jullie die stokjes dan gebruiken? het idee lijkt mij wel leuk, maar is da dan voor in de feestzaal ofzo?groetjes
Vanwaar ben je juist Liesbet?Ik woon in Poppel en bij ons zijn er 3 vuurwerkwinkels waar ze deze verkopen.( Poppel is regio Turnhout ).Groetjes Gitte
Kent er een iemand een winkel of zaak in West-Vlaanderen waar die vuurwerkstokjes te koop zijn? Ik heb ook al gehoord dat sommige stokjes na een minuutje al terug "uit" zijn maar dat er andere bestaan die een 4-tal minuten blijven branden. Weet er iemand meer hierover?Mieke
Ik weet niet uit welke provincie je komt maar bij oma en opa hebben ze dat daar.succes
heywij hadden vuurwerkstokjes tijdens de openingsdans en dat gaf een supermooi effect.je hebt ze bij ava, feestwinkel of carnavalwinkelgroetjessas
Hoi,Bedankt voor al jullie tips.Wij zouden ze ook gebruiken tijdens de openingsdans.Ik was al bij Ava Schoten geweest, maar daar hadden ze er geen...Misschien enkel in de grotere AVA winkels?Ik zal nog eens gaan rondhoren :-)groetjes,
@ Elke : bij welke bakkerszaak heb je de stokjes gehaald? Is echt wel heel voordelig.(ik ben van provincie Antwerpen).bedankt !
Hallo Liesbet,bij de Ava in Antwerpen (brederodestraat) hebben ze er zeker!
hoi hoi Ja ik ben reeds 6 maanden getrouwd en kom dus soms nog eens piepen hier op de site. Die bakkerswinkel ligt in St Lambrechts Herk (Hasselt -Limburg)Dus ik denk dat het beter is dat je ze iets duurder betaald tegen dat je helemaal nnar Limburg komt. Ik weet niet he...Groetjes El
hoi Liesbeth,je moet eens gaan kijken bij O'cool, daar heb ik onlangs nog van die solfervuurwerkstokjes gekochtveel geluk kim x
Hey Elke, ik passeer regelmatig in die buurt, dus als je me even de naam en adres van die bakkerswinkel kan geven, ga ik er zeker eens een kijkje nemen.
HoiElke hier, de naam van de zaak is De Beuk en het ligt op de grote baan richting alken?? Ja de straat ken ik niet Maar als je van Hasselt kom en je gaat richting expressweg St Truiden op het eerste rind punt (in hasselt) ga je op Sint Lambrecht Herk. Je rijd een aantal kilometer rechtdoor en ik dacht ter hoogte van een een supoermarkt of drankenhal aan de rechterkant. De zaak ligt een beetje naar achter van de straat weg en is maar aangegeven met een klein bordje. Hopelijk kan je er aan uit. En weet je toch waar ik bedoel. Sorry dat ik de juiste gegevens niet heb.GroetjesEl