Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

10-1-2008 14:17:27
Tips om een romantische huwelijksreis te maken in december? Evt tijdens de feestdagen?
Voor-of tegenstanders van Mauritius of Mexico?

Gr Eef en Björn

evelyne
20-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 615

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik10-1-2008 14:23:22

Vorig jaar in Mexico geweest en twas SUPER (Iberostar Quetzal in Playa del Carmen)! Mr voor onze huwelijksreis gaan we naar Mauritius (Le Dinarobin). Moeilijke keuze dus! Weet wel dat Mauritius een flink stuk duurder is dan Mexico, misschien helpt dat je wel je keuze te bepalen. En check ook even welk seizoen het daar dan is. Niemand wil regen op zn honeymoon!
Een foute keuze kan je zoiezo niet maken, tzijn allebij droom bestemmingen.
Succes

evelyne
20-12-2008
 Meld misbruik10-1-2008 14:40:06

Ja, wij dromen van beiden.
Ikzelf ben vroeger nog in Mexico geweest, in Playa Del Carmen. Vond dit de max.
Maar zijn benieuwd naar de prijzen van Mexico (Iberostar) en Mauritius?
Wij trouwen nu in februari voor de wet en willen dan ook eens naar het zonnetje(evt last-minute Mexico?).
Twijfelen nog of we in december na ons feest naar Mauritius gaan of niet. Kost allemaal zoveel geld hé.

Gr Eef en Björn.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-1-2008 12:07:35

tijdens de feestdagen is het wel allemaal nog veel duurder he... moet je vb ook verplicht diner nemen waar ze dan weer van profiteren!

in die periode is vb thailand en maleisie wel een aanrader ivm weer

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums