Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn er vorig jaar naar een trouwfeest moeten gaan en vond het ook niet zo geweldig...Eten was wel lekker, maar niet speciaal. Ik vond het persoonlijk ook stom dat de zaal zo gesplitst is en ook wat ouderwets is.groetjes
Ik ben er al een paar keer geweest voor trouwfeesten. De eerste 3 keer was het helemaal niet lekker, zag ik er elke keer tegenop om daar te gaan eten. Maar laatste keer was het super lekker! Was allemaal buffetvorm, denk dat de samenstelling qua buffet zeer belangrijk is. Dessertbuffet in kleine afzonderlijke glaasjes was super.
Wij zijn er twee jaar geleden naar een trouwfeest geweest, en het eten was best lekker (menu aan tafel geserveerd); maar ik vond het spijtig dat de tafels zo ver uit elkaar moesten staan. De eretafel stond waar de grote poort normaal is en ervoor en erachter waren tafels; de dansvloer was helemaal op het einde. Niet echt gezellig. De DJ van ginder viel ook heel hard tegen. Hij bleef schlagers draaien terwijl het jonge koppel al een paar keer was gaan reclameren. Hij is het dan afgebold om 01u; we hebben zelf moeten naar CD's zoeken. Niet echt een knalfeest dus.
In 2004 ben ik er eens geweest voor een huwelijksfeest en ik moet zeggen, van het eten is helemaal niks verkeerd te zeggen! Alles was zeer lekker en er was meer dan genoeg! De tafels daarentegen stonden veel te ver uit elkaar, je had er 3 zalen waarvan de eretafel in het midden stond en in de 2 andere zalen zaten de gasten. Maar je had eigenlijk geen contact met de andere zalen! Ook de garçons waren niet zo vriendelijk + je moest redelijk lang wachten tot men je drank kwam brengen!
HoiWij zijn er ook is naar een trouwfeest geweest het eten was niet om te stoefen ,en het is idd helemaal niet gezellig dat de dansvloer er zo ver weg was van de tafels en dj was ook al niet wat het moest zijn .Sorry mss kijken voor iets anders wil je een geslaagd feest veel succes nog grts
De mensen zijn echt niet vriendelijk.Ik ben daar geweest om prijs te laten maken ... en heb nooit een prijs ontvangen.Verschillende keren gebeld, maar dan krijg je van die stomme excuses (foutje in het mailadres).Zoek maar verder naar een andere zaal!!!
HoiWij zijn er al twee maal naar een bruiloft geweest en ik moet zeggen niet echt gezellig daar. Het zijn allemaal aparte zaaltjes en iedereen zit er dus ver uit elkaar.De dansvloer en de dj, ja dat is ook week een ander zaaltje. Ze mogen ook gerust eens investeren in de installatie wat uit de radio thuis ( in de keuken ) komt er zelfs betere klank.Voor en fijn huwelijksfeest moet je daar dus niet zijn hoor !!!
Bedankt! We hebben onderussen een andere zaal gevonden met (zeker weten) meer en beter eten!