Terug naar overzicht
Een rode loper kost bij Carpetright 3.99€ per meter. Ik ga er gewoon eentje kopen, kun je er achteraf nog iemans anders plezier mee doen.
Hallo Liesbet,moeilijke vraag...ben even terug in mijn "kaft" gaan moeten kijken (daar lag al wat stof op haha)Wij hebben toen 7.5€/m² betaald (zal ondertussen misschien een beetje duurder zijn...is al 2 jaar geleden). Dat is natuurlijk wel wat duurder dan een loper bij Carpetright maar daar hebben ze geen witte!Als je je emailadres even doorgeeft stuur ik je een foto van het resultaat door.Ivm het vuil worden. Merrymakers was bij ons heel de dag aanwezig dus zij hebben de kerk gedecoreerd en zo lang mogelijk gewacht met de loper te leggen. Ze hebben hem eerst uitgerold tot aan de laatste rij stoelen en dan een lintje gehangen zodat iedereen verplicht was om via de zijkanten naar z'n stoel te gaan. Toen wij aankwamen hebben ze hem verder uitgerold. GroetjesNathalie
Hey Nathalie,Ik zou graag je foto's ontvangen.Hierbij is mijn emailadres: Liesbet.vanlooveren@telenet.beBedankt !!
wij kochten bij rodelopers.beeen rol van 30 meter heeft ons 155 EUR gekost.