Terug naar overzicht
Hey Debby,Wij trouwen op 't kasteel van Moerkerke...verreweg du. Ik ben wel even naar de site van je zaal geweest en ik vind dat het er echt supermooi uitziet! Heel stijlvol, licht en ruim. Dat zochten wij ook en hebben wij dus elders gevonden...Toitoi met de rest van de voorbereidingen!Amaryllisamaryllis.dieltiens@telenet.be
Wij hebben vandaag ook besloten om in Domien Martinus te feesten, mijn zus heeft haar feest daar ook gehad alles was picco bello in orde.Vooral ook veel lof over de eigenaar die enorm vriendelijk is en die heel menselijk en behulpzaam is je zal er zeker geen spijt van krijgen!
Hey Nathalie,Leuk om te horen!Wanneer is jullie mooie dag?Super vriendelijke mens hé!Alleen kwamen wij altijd (2 keer) ongelukkig,hadden wel een afspraakje,maar de eerste keer dan stond hij er alleen voor en moest ook het hotel doen(kwamen mensen voor de sleutel van het hotel) en ook telefoon...en de tweede keer dan was er 's avonds een feest,dus moest alle voorbereidingen doen hihi,hoe was dat bij jullie?Groetjes,Debby8/8/2009