Terug naar overzicht
Hoi Jitse,wij trouwen ook op 6 september! Wij hebben de feestzalen, de kerk, het gemeentehuis, het vervoer, de fotograaf en de kleding voor mij en mijn toekomstige al. Rest dus nog de mis, de uitnodigingen, de keuze van het menu en een aantal praktische zaken.. Marjan
Ik ben vorig weekend pas ten huwelijk gevraagd, en wij zouden op 13 september willen trouwen.wij hebben dus nog niets vaststaan maar beginnen er dit weekend aan.succes alleszins
Ik trouw 13dagen later, op 19september.De voorbereidingen? Gemeentehuis,kerk,feestzaal,locatie receptie,ringen,fotograaf,ceremoniemeester,trouwkleed,vervoer en huwelijksreis zijn al in orde.Ben ook al voorzichtig begonnen aan het samenstellen van een misboekje,tekstjes en muziek zoeken.In februari starten we met de uitnodigingen.Mijn vriend gaat in april zn kostuum kopen.Voor de rest zijnt vooral praktische zaken die in orde moeten gebracht worden, bv wie er een handje gaat helpen bij het versieren van de kerk enzo.Veel succes!www.bertencharlotte.bruiloftsite.nl
Hoi hoi, Ook wij trouwen op 6 september.We hebben: een zaal, fotograaf, kerk, ceremoniemeester, hopelijk morgen een trouwekleed (spannend!) en met de auto's zijn we bezig. Daarna gaan we stilaan aan ons misboekje beginnen. Ohja mijn vriend is volop bezig met de huwelijksreis, dat wordt een varrassing voor me...
Hoi Daisy,Spannend je kleed gaan kiezen! Ik ben het mijne half december gaan halen en ga morgen nog is langs de winkel om te piepen. Ik kan echt niet wachten tot in mei wanneer ik t nog is mag gaan passen! Jitsewww.prinsenprinses.bruiloftsite.nl
nog 245 dagendus 12 september is de dag!!lolgrts
Op mijn tellertje staat nog 92 dagen. Het begint nu echt wel te kriebelen hoor en de zenuwen beginnen ook te komen. Nog veel plezier met jullie voorbereidingen.Sandra12/04/2008
Hoi, wij trouwen ook op 6/9.Bij ons is alles klaar behalve het gemeentehuis omdat we dat maar 6 maand op voorhand kunnen vastleggen, de uitnodigingen en nog een openingsdans zoeken. En mijn vriend moet zijn kostuum nog aankopen, maar dat is voor binnenkort. Ik ben serieus aan het aftellen hoor...