Terug naar overzicht
Dag Zonneke,Wij zijn een zangeres en zanger die samen muziek spelen. We zijn wel uit het Antwerpse maar vinden de verplaatsing geen probleem. Als je het niet te ver vindt kan je op 8 januari onze dankmis opluisteren in Gestel (Berlaar). Had je graag meer info : mob.nr. 0477-77.84.76.Groetekes en nog veel succes met je voorbereidingen.Hilde
tijdens onze huwelijksmis (september dit jaar) hadden we 2 toffen mensen die zorgden voor piano en zang! Echt heel mooi... ze komen van de streek rond Lede (aalst, voor meer ingo mag je me steeds mailen: l_beeckmans@hotmail.comgroeten liesbet
Dag Zonneke,Zelf zing ik regelmatig trouwmissen samen met gitarist. Moderne nummers. Voor meer info, mail me gerust.idewulf@yahoo.comGroetjes,Isabelle.
Dag Zonneke,In welke regio zal je huwelijksmis plaats vinden. Mijn beste vriendin zingt regelmatig huwelijksmissen. Ze zingt fantastisch. Ik wil haar anders wel eens vragen of ik haar gegevens aan jou kan doorgeven.Groetjes,Karen
Hi Karen,graag,regio Vlaamse ardennen
HalloEnkele titels van nummers die ik af en toe in een trouwmis zing, samen met een professionele begeleider (op keyboard):Wonderful tonight van Eric ClaptonPerhaps Love van John DenverIn a country churchyard van Chris de BurghCan you feek the love tonight van Elton JohnIk werd verliefd op jou van Frank BoeyenAls het dit is wat je zoekt, bel me dan even. 0497/522300GroetjesKor
Hallo Zonneke,Voor een echte kerkzangeres kijk eens op:http://www.hannelore.nu Groetjes
Dag Zonneke,Het heeft even geduurd maar hier is het telefoonnummer van mijn vriendin: 0497/47.41.45. Ze woont niet ver van Geraardsbergen en ze vond het OK dat ik haar nummer doorgaf.GroetjesKaren