Terug naar overzicht
ik heb namelijk een maatje meerik was vergeten erbij te zettenmvg jill
Voor mij is dit ook een probleem maar ik kan altijd terecht bij een vriendin van mij(Lingerie Curtres in Hasselt)!Ik heb nog niets defintiefs gekozen maar ben wel eens gaan passen en had toch snel iets naar mijn zin. Natuurlijk moet ge geen tientallen opties verwachten hé (maar dat ben je waarschijnlijk, zoals mij, wel gewoon). Veel geluk!
hallo, kan je mij zeggen waar deze lingerie zaak zich juist bevind in Hasselt ? Ik zoek ook nog een bustier. Weet jij wat zoiets ongeveer kost ? Groetjes San
Heb net een korset gekocht bij lingerie merla in de leopoldstraat in antwerpen. Ik heb zelf 75 E, genoeg dus :)Er was slechts 1 korset dat ze hier meestal voor verkocht maar het is wel een heel mooi! De dame kijkt ook goed mee en doet retouches aan de lingerie indien nodig.Het is van marie jo (avero)groetjes,Sarah
Eventjes laten weten waar de winkel ligt: Lingerie Curtres, helemaal onderaan in de grote winkelstraat van Hasselt (ter hoogte van de Holliday Inn, waar alle interimkantoren liggen). www.curtres.be De vriendin heet Ilse, als je haar hebt ben je normaal gezien goed geholpen! Veel succes!