Terug naar overzicht
je zou vb witte ballonnen kunnen oplaten..of iets met vlinders
He Heidi,Ik heb ook al gezien dat er dus een stoel wordt opengelaten op de eerste rij. Gewoon als teken dat daar nog iemand zou moeten zitten die er jammer genoeg niet bij kan zijn.Groetjes Gitte
Een kaars aansteken om hem erbij te laten zijn misschien?Dat heeft een collega van mij gedaan toen ze voor de 2e maal trouwde, voor haar overleden man...Veel sterkte,Katrien
je moet denk ik wel iets doen dat niet te zwaar geladen is.. stoel openlaten vind ik heel erg confronterend eigenlijk.Mijn papa, grootouders, tante, nonkel zijn ook allemaal overleden. Maar hoe graag ik hen ook heb gezien. Op mijn huwelijksdag wil ik er wel aan denken, maar ik wil er niet verdrietig om zijn!Of andere mensen verdrietig maken...doe iets symbolisch voor jezelf, maar ik zou het niet echt vermelden ofzomaar dat is persoonlijk he!
als ik eerlij mag zijn, zou ik daar niet te veel poespas rond maken. Je riskeert dat mensen het ofwel te zwaar vinden (het blijft tenslotte een feet waarin je veel plezier moet maken) ofwel melodramatisch...Mocht ik van jou zijn zou ik gewoon voor mezelf er bewust van zijn dat jouw papa er ook op één of andere manier is, maar ik zou er niet te veel aandacht naar laten gaan bij de gasten. Wat wel kan, vind ik, is de speech even zeggen dat je graag had gehad dat je vader erbij was maar dat je ervan overtuigd bent dat hij er ook zo een beetje is ieders gedachten ofzo...Maar daar moet je emotioneel sterk voor zijn, kan niet d ebedoeling zijn dat je triestig wordt op je eiegn trouwfeest
Ik bedoelde inderdaad ook iets kleins, iets wat niet echt opvalt als je het niet weet, bijvoorbeeld witte ballonnen oplaten.een stoel leeglaten zou inderdaad te confronterend zijn...och, het is nog ver, we zien wel...
hallo heidi,mijn moeder is al 14 jaar dood . ik mis haar nog elke dag. ze heeft de 2 kindjes niet weten geboren worden en dat zijn zo van die momenten dat je pijn doen. wij trouwen en september en ik weet dat ik het erg moeilijk ga hebben dat ze dit ook moet missen. ik persoonlijk ga s'morgens naar de kerk een kaarsje laten branden voor haar. maar ik denk dat zij die deze speciale momenten er niet bij kunnen zijn er toch bij zijn die dag... diep in ons hart en in onze gedachten.groetjes
hallowij trouwen op 25/07/08 en mijn mama is ook 4 jaar geleden overleden en wij laten witte ballonen op toch een teken dat je aan hen denktgroetjes natacha-angelo